|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۵
کد خبر: ۸۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
شهردار منطقه 12 با بیان اینکه برای روز نخست این جشنواره امکان حضور 3 هزار نفر در نظر گرفته شده است، گفت: حضور شهروندان در جشنواره «قلب تهران» رایگان بوده و امکاناتی همچون پارکینگ خودرو نیز برای مردم در نظر گرفته شده است.
شهردار منطقه 12 با اشاره به اجرای بزرگترین کنسرت موسیقی روباز کشور در تاریخی ترین میدان تهران گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز جمهوری اسلامی هنرمندان مشهور کشور به مدت 3 روز با «طهران قدیم» همنوا می شوند.

عابد ملکی با توجه به اهمیت منطقه 12 به عنوان قطب تاریخی و فرهنگی پایتخت، اجرای جشنواره«قلب تهران» گفت: به همین منظور بزرگترین کنسرت موسیقی روباز کشور در تاریخی ترین میدان تهران همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و روز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از برنامه های فاخر و ویژه منطقه 12 در ایام نوروز برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: این برنامه از ساعت 17 روز دهم فروردین آغاز شده و به مدت 3 روز هر شب با حضور مجریان برتر صدا و سیما، مولودی خوانی مداحان مطرح کشور، دعوت از هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی به عنوان مهمانان ویژه، بررسی تاریخچه «طهران قدیم» توسط اساتید برجسته تاریخ، تواشیح، همخوانی، اجرای تئاتر کمدی و.... تا ساعت 19 شب اجرا می شود و در ادامه نیز بزرگترین کنسرت روباز موسیقی با حضور هنرمندان بعد از اذان مغرب اجرا خواهد شد.
 
شهردار منطقه 12 بیان کرد: اجرای زنده اذان مغرب توسط گروه تواشیح در محل برگزاری جشنواره «قلب تهران» و در ادامه نورافشانی از دیگر برنامه های این جشنواره مردمی خواهد بود.
 
 ملکی با بیان اینکه تبدیل پیاده راه تاریخی و میدان مشق به پاتوق فرهنگی و هنری شهر تهران از جمله برنامه های شهرداری تهران برای سالجاری است، یادآور شد: در نظر داریم تا بعد از اتمام عملیات عمرانی بهسازی سردر باغ ملی و بازسازی این پیاده راه در فصل تابستان، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری فاخر در این مجموعه برگزار شود. طبیعی است که بخشی از این برنامه ها عمومی بوده و در برخی دیگر نیز شهروندان با تهیه بلیت یا هماهنگی های خاص می توانند حضور داشته باشند.
 
وی با اشاره به استقبال هنرمندان از تبدیل میدان مشق به میدان فاخر فرهنگی و هنری تاکید کرد: با توجه به اینکه هنوز پروژه نورپردازی میدان مشق به طور کامل به اتمام نرسیده، در نتیجه جشنواره «قلب تهران» را قبل از اذان برگزار کردیم اما در نظر داریم تا در برنامه های بعدی با اتمام پروژه نورپردازی تمامی این برنامه ها در شب برگزار شود.
 
شهردار منطقه 12 با بیان اینکه برای روز نخست این جشنواره امکان حضور 3 هزار نفر در نظر گرفته شده است، گفت: حضور شهروندان در جشنواره «قلب تهران» رایگان بوده و امکاناتی همچون پارکینگ خودرو نیز برای مردم در نظر گرفته شده است.

منبع: میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین