کد خبر: ۸۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
رئیس جمهور روسیه درباره اوضاع اقتصادی آمریکا، به وزیر امور خارجه این کشور کنایه زد.
رئیس جمهور روسیه درباره اوضاع اقتصادی آمریکا، به وزیر امور خارجه این کشور کنایه زد.

ولادیمر پوتین رئیس جمهور روسیه در دیدار با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا گفت: «آقای وزیر، همکاران عزیز، اجازه دهید ورود همه شما را به مسکو صمیمانه خوشامد بگویم. دیدن شما در اینجا همواره مایه خشنودی ما است. ما همواره از ملاقات با شما خوشحال می‌شویم، زیرا این دیدارها همواره جنبه معامله و تجارت دارد و به ما اجازه پیشرفت در مسائل بسیار مهم و جدی را می‌دهد.

اما امروز زمانی که تصاویر شما (جان کری) را دیدم که هنگام پیاده شدن از هواپیما چمدان هایتان را حمل می‌کنید، اندکی مأیوس و ناراحت شدم. البته این رفتاری کاملاً دموکراتیک است، اما از سوی دیگر تصور کردم اوضاع آمریکا آنقدرها هم خوب نیست و هیچ کس نیست که وزیر امور خارجه این کشور را در حمل چمدان ها کمک کند.

شنیدم اوضاع اقتصادی شما خوب است و رکودی وجود ندارد. به همین علت، فکر کردم احتمالاً در چمدان شما چیزی است که نمی‌توانستید به کس دیگری برای حمل آن اعتماد کنید. شاید هم برای چانه زدن درباره مسائل مهم، پول همراه خود آورده اید!»

جان کری نیز در پاسخ گفت: آقای رئیس جمهور، سپاسگزارم. اگر فرصت شد دیدار خصوصی داشته باشیم، به شما نشان می دهم داخل چمدان چیست و گمان کنم شما شگفت زده شوید -البته به شکل خوشایند ولی در نهایت باید ببنیم آیا می‌توانیم روابط آمریکا و روسیه را از نو بسازیم و تقویت کنیم یا خیر؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین