|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۸۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
رییس فدراسیون فوتبال ضمن اعلام اینکه پاداش ملی پوشان به زودی پرداخت می‌شود تاکید کرد انتظار برد مقابل هند را داشته است.
رییس فدراسیون فوتبال ضمن اعلام اینکه پاداش ملی پوشان به زودی پرداخت می‌شود تاکید کرد انتظار برد مقابل هند را داشته است.

علی کفاشیان پس از پیروزی 4 بر صفر تیم ملی برابر تیم ملی فوتبال هند گفت: ما انتظار داشتیم که این برد را به دست بیاوریم. خوبی کار اینجا بود که ما از جوانان استفاده کردیم و این قضیه به بازیکنان جوان‌مان شخصیت داد. این سازندگی برای تیم ملی آینده خواهد بود. من معتقدم امروز خیلی خوب بودیم و از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پاداش به تیم ملی بزرگسالان بیان کرد: سعی می‌کنیم تا پاداش ها را به زودی پرداخت کنیم. ما برای پاداش‌ها یک روند داریم و در یک جدول این مسئله تنظیم شده است. بعد از بازی عمان هم برای دور بعدی رقابت‌ها، سیستم دیگری برای پاداش‌ها ارائه می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اظهارات اخیر خاکپور مبنی بر اینکه 5 میلیارد پولی که گفته می‌شد به تیم امید داده شده، خرج همه تیم‌های پایه شده و اینکه ایران دو هفته از افغانستان میزبانی کرد تا رای آنها را به سود خود کند نیز گفت: ما چه رایی از افغانستان لازم داشتیم؟ میزبانی بازی‌ها را درخواست می‌دهیم تا بتوانیم بهتر کار کنیم. برای تیم جوانان در مشهد میزبانی کردیم و برای تیم نوجوانان هم در تبریز این کار را انجام دادیم. وظیفه داشتیم بیشتری امکانات را به تیم امید اختصاص دهیم و این کار را هم کردیم. الان ثمره تیم امید را در تیم بزرگسالان می‌بینیم. این‌ها به علاوه سایر تیم‌های پایه پشتوانه تیم ملی بزرگسال ما هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین