|
|
امروز: چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۸
کد خبر: ۸۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
استاندار مازندران گفت: در طی 4 روز گذشته، سه میلیون و 30 هزار گردشگر به استان مازندران سفر کردند.
استاندار مازندران گفت: در طی 4 روز گذشته، سه میلیون و 30 هزار گردشگر به استان مازندران سفر کردند.

ربیع فلاح جلودار در بازدید از قرارگاه انتظامی نوروزی و دبیرخانه ستاد خدمات سفر شهرستان چالوس با اشاره به رشد اقامت گردشگران در استان مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: در این مدت در زمینه حضور گردشگران شاهد رشد ۴ درصدی هستیم.

وی با بیان اینکه طی ۴ روز گذشته بیش از سه میلیون و 300 هزار نفر گردشگر در استان حضور یافتند، افزود: این تعداد گردشگر در روزهای ابتدایی تعطیلات نوروزی در مقابل جمعیت 3 میلیون و 200 هزار نفره این استان نشان دهنده پتانسیل مناسب گردشگری در استان است.

استاندار مازندران، مقوله گردشگری را نوعی اقتصاد مقاومتی مولد دانست و گفت: باید به‌دنبال ایجاد شرایطی برای ایجاد آرامش مردم بود و در این خصوص باید برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

فلاح با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر در مازندران نهادینه شده است، تصریح کرد: استان مازندران تنها در ایام نوروز و تابستان شاهد حضور گردشگران نیست بلکه در همه ایام سال مسافران و گردشگران بسیاری به استان سفر می‌کنند. در طول این ایام بازدیدهای بسیاری از دستگاه‌ها، پایگاه‌های نیروی انتظامی، هلال احمر و ستاد خدمات سفر انجام شد و با وجود کمبودها، همه عوامل ستاد خدمات سفر استان در آمادگی کامل جهت ارائه خدمات هستند.

این مسئول به شرایط ویژه و ظرفیت‌های چالوس اشاره کرد و یادآور شد: این شهرستان در کریدور غرب استان و مرکز مازندران قرار دارد و حضور مسافران و گردشگران در این شهرستان محسوس است.

فلاح با اذعان به اینکه روستاهای مازندران شرایط خوب گردشگری دارند، تاکید کرد: روستاهای استان دارای جاذبه‌های زیادی است و فراهم کردن ستاد خدمات سفر در روستاها ضروری به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به مواهب خدادادی بی نظیر استان بیان کرد: با توجه به این شرایط استثنایی باید ضمن حفظ و حراست از این مواهب بهره برداری اصولی کرد و به نحو مطلوب از این امکانات استفاده کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین