|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۸۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
صبح امروز محور کرج چالوس به دلیل بارش برف به مدت یک ساعت مسدود شد که با تلاش راهداران ساعت 8:05 بازگشایی شد.
 صبح امروز محور کرج چالوس به دلیل بارش برف به مدت یک ساعت مسدود شد که با تلاش راهداران ساعت 8:05 بازگشایی شد.

با توجه به حجم فزاينده سفر در تعطيلات نوروز 95 و به منظور افزايش ظرفيت تردد در محورهاي مواصلاتي، تسهيل در عبور و مرور و ارتقاي ضريب ايمني محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي عبور و مرور به شرح زير اجرا می شود.

- عبور و مرور انواع موتور سيكلت در ايام اجراي طرح نوروزي در تمامي آزادراهها و بزرگراهها و محورهايي كه ضرورت ايجاب نمايد ممنوع خواهد بود.

- در تمامي محورهاي برون شهري كه در ايام فوق ممنوعيت و محدوديت ترافيكي براي انواع تريلر و كاميون اعمال مي گردد، عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني يا داراي مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثني بوده و ممنوعيت تردد اين قبيل وسايل نقليه فقط در راههايي اعمال مي گردد كه مقررات يكطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا مي شود و يا ممنوعيت تردد در طول سال دارند.

محور هراز
- تردد انواع تريلر در محور هراز كماكان ممنوع  است.

تردد انواع كاميون و كاميونت از ساعت 12:00 الي ساعت 02:00 بامداد از تهران به آمل و بالعكس ممنوع است.

محور فيروز كوه
تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت 08:00 الي ساعت 02:00 بامداد از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

محورهاي اصلي استان بوشهر
تردد انواع كاميون هاي كمپرسي حامل سنگ و مصالح ساختماني از ساعت 07:00 صبح الي ساعت 24:00 در محورهاي اصلي استان بوشهر ممنوع  است.

تردد كليه اتوبوس هاي كاروان راهيان نور در محورهاي فوق ممنوع بوده و مسير اهواز – انديمشك – خرم آباد- اليگودرز – اصفهان – شهركرد بعنوان مسير جايگزين معرفي مي گردد.

محورهاي اصلي استان اصفهان
تردد انواع تريلر و كاميون هاي كمپرسي حامل سنگ و مصالح ساختماني از ساعت 07:00 صبح الي ساعت 24 در محورهاي اصلي استان اصفهان ممنوع است.

محدوديت هاي جابجايي محمولات ترافيكي
جابجايي محمولات ترافيكي كه از قبل پروانه عبور اخذ كرده اند در تمامي راه هاي اصلي برون شهري از ساعت 14:00 تا ساعت 24:00 ممنوع است.

- محدوديت هاي خودروهاي ترانزيت حامل مواد سوختي

ورود كليه خودروهاي ترانزيت حمل مواد سوختي به داخل كشور از ساعت 07:00 تا ساعت 24:00 ممنوع است. مضافا به اينكه خودروهاي مذكور در ساير ايام محدوده زماني نوروز سال 1395 صرفا در ساعات روز، مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل هاي ايمن بين راهي خواهند بود و وسايل مذكور از مقررات مندرج در رديف 2 بند الف – كليات ( درصفحه يك) مستثني است.

اعمال محدوديت هاي پيش بيني نشده
در صورت نياز به اعمال محدوديت هاي پيش بيني نشده در محورهاي تحت پوشش استانها به منظور كنترل و تنظيم عبور و مرور وسايل نقليه روساي قرارگاههاي پليس راه استان با هماهنگي پليس راه ناجا و بصورت مقطعي و منطقه اي تصميمات مقتضي اتخاذ مي نمايند.

بر اساس این گزارش خالدی مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه های کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محور کرج چالوس صبح امروز به دلیل بارش برف بسته شد اما  با تلاش راهداران و همکاران پلیس راهور ساعت 8:05 بازگشایی شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین