|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
»
کد خبر: ۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
نمایندگان روحانی مجلس، طی بیانیه‌ای یادداشت موهن روزنامه بهار را محکوم کردند.
30 نماینده روحانی مجلس طی بیانیه‌ای یادداشت موهن روزنامه بهار را محکوم کردند که متن کامل این بیانیه به این شرح است:

ما امضاء کنندگان ذیل مطلع شدیم که روز چهارشنبه مورخ 1/8/92 در روزنامه بهار مقاله‌ای به مناسبت خجسته عید سعید غدیر امامت تحت عنوان امام پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟ به قلم علی‌اصغر غروی منتسب به نهضت آزادی به ایراد تشکیک در امامت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پرداخته است. در این مقابله با تکیه بر آیات قرآن و بر اساس اندیشه انحرافی تفسیر به رای شده است.

به استنباط ما از محتوای این مقاله نویسنده با استفاده از الفاظ زشت و توهین آمیز در راستای جریان سیاسی وهابیت درون شیعی عمل کرده و در حقیقت با عقاید شیعه و سنی دشمنی کرده است و با تحریف ترجمه آیات قرآنی و کج‌فهمی یا عدم فهم صحیح آن مطالبی را نگاشته است.

در شرایطی کنونی که استکبار و سلطه جهانی تلاش می‌کند به اختلافات مذهبی دامن زند و با طراحی دشمنی‌ها را تقویت کند و حکومت کند شبهه‌افکنی، آن هم در در ایام مبارک هفته ولایت جای بسی تامل و تاسف است.

این حرکت یک مغالطه ساده اندیشانه وعدم آشنایی بامبانی دینی است ما این حرکت زشت عناصر و جریانات سیاسی مسئله‌دار شدیدا محکوم می‌نماییم و از هیئت نظارت بر مطبوعات کشور و سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم اقدام عاجلی انجام دهند و بدانند که در صورت کوتاهی مجلس شورای اسلامی به وظایف نظارتی و قانونی خود عمل می‌کند.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین