|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۸۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد استان فارس از دستگیری قاتل فراری پس از دو سال خبر داد.
فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد استان فارس از دستگیری قاتل فراری پس از دو سال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ حسین ارجمند مزیدی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان کازرون و با توجه به حساسیت موضوع و استفاده از منابع و مخبرین محلی مبنی بر اینکه قاتل به یکی از روستاهای شهرستان فیروزآباد متواری شده است، دستگیری عاملان این جرم در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد پس تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در یکی از روستاهای این شهرستان شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: بلافاصله پس از شناسایی محل اختفای این قاتل فراری، تیم های مجهزی از پلیس آگاهی برای دستگیری متهم به محل مورد نظر اعزام شده که پس از شناسایی و محاصره کردن منزل مورد نظر ،از این مخفیگاه بازرسی کردند.

سرهنگ ارجمند گفت: متهم پس از مشاهده ماموران به منظور فرار از جرم قصد متواری شدن داشت که با توجه به محاصره بودن مخفیگاه ماموران موفق به دستگیری وی شده و در بازرسی دقیق از محل تعداد یک قبضه اسلحه کلت کمری و یک تیغه خشاب و مهمات مربوطه را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی پلیس به ارتکاب قتل با استفاده از سلاح کلت اعتراف کرد، ادامه داد: پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارجاع داده شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین