|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۸۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
استان آیچی با این اقدام قصد رقابت با استان‌ همسایه، استان میه را دارد که در شهرستان ایگا موزه نینجا را دارد و ترکیبی از جزئیات تاریخی با اجرای آکروباتیک را با الهام از داستان های جنگجویان ژاپن باستان در اختیار گردشگران قرار خواهد داد.
یک آگهی استخدام به زبان ژاپنی منتشر شده که در آن، استانداری آیچی در ژاپن از افراد واجد شرایط و آموزش دیده در رشته نینجا برای کارهای مرتبط با تقویت گردشگری استخدام به‌عمول می‌آورد.

آگهی منتشر شده از سوی استانداری آیچی در ژاپن از نینجاهای آموزش دیده دعوت کرده است که به استخدام تمام وقت درآیند.

شرایط مطلوب بدنی و مهارت‌های آکروباتیک در این آگهی به‌عنوان موارد ضروری افراد متقاضی کار ذکر شده است. همه افراد بالای 18 سال می‌توانند تا 22 مارس (3 فروردین) تقاضانامه استخدام برای این شغل را پر کنند.

به گزارش BBC در این آگهی استان آیچی ژاپن آمده است که استخدام این افراد با هدف ترویج «گردشگری جنگ‌سالار» صورت می‌گیرد.

شش نفر نینجا به صورت تمام وقت و با حقوق ماهانه 180 هزار ین (1600 دلار آمریکا یا 1100 پوند انگلستان) استخدام می‌شوند.

نینجاها در ژاپن قرن پانزدهم مزدورانی متخصص در جاسوسی، ترور، خرابکاری و دیگر اشکال جنگ نامنظم بود.

این افراد نسبت به سامورایی‌ها، یا اشراف نظامی، که موظف به رعایت قوانین سختگیرانه در مبارزه شرافتمندانه بودند، در رده‌ای پایین‌تر قرار داشتند.

در آگهی علاوه بر مهارت‌های حرفه‌ای مورد نیاز نینجاها از توانایی اجرای روی صحنه و «مهارت‌های روابط عمومی» برای رادیو و تلویزیون سخن به میانن آمده است. همچنین تأکید شده است که تجربه مبارزه به عنوان یک نینجا مورد نیاز نیست و سابقه آدمکشی برای پول به استخدام متقاضی کمکی نمی‌کند.

ساتوشی آداچی رئیس واحد ارتقای گردشگری ژاپن به خبرگزاری فرانسه گفته است که نامزد ایده آل باید در عین اینکه یک مأمور مخفی نینجا است، «باید از قرار گرفتن زیر نور افشاگر صحنه لذت ببرد». همچنین از آن‌جایی که گروه نمایشی گاهی اوقات اجراهایی به زبان انگلیسی خواهد داشت، مهارت های زبان ژاپنی ارجح هستند اما الزامی نیستند. علاقه به تاریخ و گردشگری نیز یکی از موارد الزامی برای متقاضیان کار است.

متقاضیان در پایان ماه آوریل (اوایل اردیبهشت) دوره آموزشی ارتقای مهارت های رزمی را خواهند گذراند و شش نفری که از میان این افراد انتخاب شوند در قلعه ناگویا و چند مکان تاریخی دیگر مشغول به‌کار خواهند شد.

استان آیچی با این اقدام قصد رقابت با استان‌ همسایه، استان میه را دارد که در شهرستان ایگا موزه نینجا را دارد و ترکیبی از جزئیات تاریخی با اجرای آکروباتیک را با الهام از داستان های جنگجویان ژاپن باستان در اختیار گردشگران قرار خواهد داد.

شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن متعهد شده است تا برنامه‌هایی را برای افزایش تعداد گردشگران خارجی تا پیش از بازی های المپیک 2020 توکیو به اجرا بگذارد.








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین