|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۸۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
وی ا‌دا‌مه‌ داد: از بازیکنان ملی‌پوش انتظارات زیادی داریم. وقتی آنها به تیم ‌ملی دعوت می‌شوند، همه از آنها توقع بیشتری دارند. اینگونه نیست به تیم ‌ملی بروند باید تلاش مضاعفی داشته باشند و بهترین باشند. باید نوع رفتارشان با هو‌اد‌ا‌ران و اصحاب رسانه بهتر از سایرین باشد.
سرمربی پرسپولیس گفت: از نظر من ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تمرینات آماده سازی تیم قرمزپوشان امروز با حضور سرپرست باشگاه برگزار شد. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: همان طور که می دانید دیدار برابر صبا بازی فوق‌العاده‌ مهم برای ما بود و به نوعی بازی مرگ و زندگی محسوب می‌شد. اگر طارمی در آن بازی بازی نکرد به خاطر این بود که آماده نبود و به هیچ عنوان مساله تمدید قراردادش ارتباطی نداشت.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: از بازیکنان ملی‌پوش انتظارات زیادی داریم. وقتی آنها به تیم ‌ملی دعوت می‌شوند، همه از آنها توقع بیشتری دارند. اینگونه نیست به تیم ‌ملی بروند باید تلاش مضاعفی داشته باشند و بهترین باشند. باید نوع رفتارشان با هو‌اد‌ا‌ران و اصحاب رسانه بهتر از سایرین باشد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در ادامه درباره حضور طاهری در ورزشگاه درفشی فر هم خاطر‌ نشان کرد: امروز طاهری به ورزشگاه درفشی فر آمد و سال نو را به ما تبریک گفت. او از زحمات بازیکنان که در طول فصل تلاش کرده بودند، قدردانی کرد. بازیکنان مهم‌تر‌ین عنصر تیم هستند. البته هو‌اد‌ا‌ران هم مهم هستند. کادر تدارکاتی هم مهم است حتی نگهبانی که در ورزشگاه درفشی فر حضور دارد، برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا در مراسم چهارشنبه سوری شرکت داشته است یا خیر نیز گفت: می خواستم به چهار شنبه سوری خبرنگاران بیایم اما دعوتم نکردند. من هم دوست داشتم ترقه بخرم اما این کار را نکردم. البته مقابل هتل ما افرادی بودند که ترقه بازی می‌کرد‌ند.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تمدید قراردادش با باشگاه توافق آن نهایی شده است یا خیر نیز گفت: بله. ما روی تمام موضوعات توافق کردیم اما به خاطر این که فرصت نبود، نتوانستیم قرارداد را امضا کنیم.

وی افزود: از ابتدایی که من به باشگاه پر‌سپولیس آمدم، وضعیت باشگاه واقعا بد بود. تیم تلاش می‌کرد که در لیگ بماند و صعود نکند. تلاش کردیم تیم را در لیگ نگه داشتیم. البته باشگاه هم کار بزرگی را انجام داد و طاهری را به عنوان مدیر انتخاب کرد. با آمدن او همه چیز بهتر شد و در حال‌ حاضر سال را از نظر نتیجه‌گیری با رضایت به اتمام می‌رسانیم. باشگاه در حال‌ حاضر از نظر مالی به ثبات خوبی هم رسیده است. ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار گرفتیم و از نظر بازیکنان هم شرایط خوبی داریم زیرا بازیکنان جوانی داریم که می‌توانیم پیشرفت کنیم. حتی می‌توانیم در آینده ای نزدیک چیزی شبیه ارتش سرخ را بسازیم.

او در پاسخ به این سوال که بهترین بازی که پر‌سپولیس در سال 94 انجام داد چه زمانی بود هم اظهار کرد: اکثر بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم و در خیلی از بازی‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. سخت است بگویم در کدام بازی‌ها بهتر بودیم ولی دو بازی که مقابل ذوب آهن و سپاهان انجام دادیم و باختیم خیلی خوب بودیم. مقابل استقلال خوزستان و فولاد هم خوب بازی کردیم.

برانکو درباره داربی پیش‌رو هم گفت: برایم باعث افتخار است و خوشحالم که یک بار دیگر می‌خواهیم مقابل استقلال بازی کنیم. فکر می‌کنم این بازی تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کند. اگر در این بازی ورزشگاه جا داشته باشد یک میلیون نفر به ورزشگاه می آیند تا بازی را ببینند. یک افتخار برای ما محسوب می‌شود که در این بازی حضور داشته باشیم.

برانکو در پایان درباره رایی که AFC در مورد این که نمایندگان ایران مقابل تیم‌های عربستانی در کشوری ثالث بازی کنند نیز عنوان کرد:از شنیدن این خبر غافلگیر شدم. نمی دانم AFC چرا چنین رایی را صادر کرده است. از نظر من ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست. حالا در ورزشگاه یک ترقه هم منفجر شده است که این اتفاق در همه ورزشگاه‌های دنیا رخ می‌دهد. زمانی که سرمربی تیم ‌ملی ایران بودم عراق بدون کوچکترین مشکلی به ایران آمد و بازی کرد.

منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین