|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱
کد خبر: ۸۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای مهلت ثبت نام اولیه حج تمتع سال 95 برای دارندگان اسناد ودیعه گذاری تا تاریخ 31 خرداد سال 1385 را تا 21 فروردین ماه سال آینده تمدید کرد.
  سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای مهلت ثبت نام اولیه حج تمتع سال 95 برای دارندگان اسناد ودیعه گذاری تا تاریخ 31 خرداد سال 1385 را تا 21 فروردین ماه سال آینده تمدید کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی این سازمان درخصوص زمان و اولویت های ثبت نام برای حج تمتع 1395، به منظور رفاه حال زائرین فراخوان شده که تاکنون موفق به ثبت نام اولیه نشده اند به اطلاع می رساند برابر هماهنگی با بانک ملی ایران، مهلت ثبت نام اولیه و واریز مبلغ 5 میلیون تومان به سابقه قبلی ودیعه گذاری به حساب متقاضیان (بابت بخشی از هزینه سفر حج) تا پایان وقت اداری روزشنبه 21 فروردین سال 95 تمدید شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: در این مرحله دارندگان قبوض ودیعه گذاری علی الحساب حج تمتع تا 31 خرداد سال 1385 نیز می توانند با در دست داشتن مدارک لازم (اصل قبض ودیعه گذاری ، همراه کارت ملی و شناسنامه) به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به ثبت نام اولیه و واریز وجه اعلام شده، اقدام کنند.

این اطلاعیه افزود: انجام حج تمتع 1395 منوط به امضاء به موقع توافق نامه متعارف بین سازمان حج وزیارت و وزارت حج عربستان و پذیرش شروط جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ کرامت، شان و جایگاه حجاج ایرانی و صیانت از حقوق این زائران در طول مراسم موسم حج خواهد بود که با تحقق شرایط و اعلام فهرست قطعی کاروان ها، متقاضیان می توانند با رعایت اولویت های ثبت نام بانکی، نسبت به انتخاب کاروان خود اقدام کنند.

امسال 61 هزار نفر زائر ایرانی برای انجام مناسک حج راهی عربستان شدند که از این تعداد به علت بی تدبیری برخی مسئولان سعودی و رخ دادن فاجعه منا 461 زائر ایرانی جان خود را از دست دادند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین