کد خبر: ۸۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
تروریست‌های داعش پس از اینکه بار دیگر شهرستان «الرطبه»‌ در استان «الانبار» را اشغال کردند 50 نیروی خود را که از درگیری‌های این شهر و «هیت» فرار کرده بودند اعدام کردند.
  تروریست‌های داعش پس از اینکه بار دیگر شهرستان «الرطبه»‌ در استان «الانبار» را اشغال کردند 50 نیروی خود را که از درگیری‌های این شهر و «هیت» فرار کرده بودند اعدام کردند.

عناصر تروریستی داعش امروز دوشنبه مجددا شهر «الرطبه»‌ واقع در غرب عراق را تصرف کردند. وبگاه خبری «شفق نیوز» گزارش داد که تروریست‌های داعش یکشنبه (روز گذشته) کاملا از الرطبه عقب‌نشینی کرده بودند. در واقع این شهر یکی از مهمترین مراکز داعش در استان «الانبار» است.

منابع محلی عراق اعلام کرده بودند که تروریست‌های داعش پس از عقب‌نشینی به سوی شهر «القائم» در مرزهای سوریه گریخته‌اند.

اما امروز یکی از افسران ارتش عراق اعلام کرد که تروریست‌های داعش امروز با تانک، اسلحه و جنگ‌افزار از سوی القائم به الرطبه آمدند و این شهر را دوباره اشغال کردند.

یه گفته این افسر، سرکرده‌های عرب و خارجی داعش به الرطبه بازنگشته‌اند بلکه افراد بومی، این شهر را تصرف کردند.

اعدام 50 نفر از داعشی‌هایی که از رطبه فرار کرده بودند

از سوی دیگر، یک منبع آگاه در شهر موصل اعلام کرد که تروریست‌های داعش امروز 50 نفر از عناصر خود را که از الرطبه و «هیت» گریخته بودند اعدام کردند.

شهرستان هیت هم از شمال و جنوب به محاصره ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق درآمده و داعش در آن وضعیت خوبی ندارد (جزئیات بیشتر).

«عماد احمد» فرماندار شهرستان الرطبه روز گذشته نیروهای امنیتی خواست که الرطبه را کاملا از داعش باز پس گیرند.

فرماندار الرطبه با اشاره به اینکه عناصر داعش دیگر در الرطبه حضور ندارند، تصریح کرده بود: عقب‌نشینی داعش به دو علت است؛ یا شکست در الرمادی و سایر مناطق الانبار یا اینکه این گروه قصد دارد با عقب‌نشینی خود مشخص کند که چه کسانی با نیروهای امنیتی همکاری می‌کنند.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین