|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۸۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
به گفته سخنگوی ناجا شعار نوروزی پلیس در نوروز 95 برگرفته از سه مولفه پلیس و مردم، نظم و قانونمندی و نشاط بهاری است.
سخنگوی ناجا با بیان اینکه طی 11 ماه گذشته هفت هزار کیلوگرم مواد محترقه پر خطر توسط پلیس کشف شده است، از افزایش 132 درصدی دستگیر شدگان در ایران رابطه خبر داد و گفت: هزار و 304 نفر از توزیع و تولیدکنندگان مواد محترقه طی این مدت دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

 سردار سعید منتظرالمهدی در هشتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه چهارشنبه آخر سال نمادی از جشن نوروز و بیانگر روشنایی و مودت است، اظهار کرد: آمارها حاکی از آن است که رفتار نوجوانان و جوانان بیش از پیش بر مدار اخلاق و آرامش‌جویی سوق پیدا کرده است. برآوردها نشان می‌دهد که آنها نشانی از هنجارهای لجام گسیخته نداشته باشند و با رویکرد محله محوری این شب را سپری کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که موجب سلب آسایش و آرامش مردم می‌شوند قطعاً اعمال قانون خواهند شد، افزود: این افراد ممکن است چند صباحی هم مهمان پلیس باشند از جوانان می‌خواهم با رعایت قانون و رفتار توأم با شعور این ایام را به خوبی سپری کنند تا ایام نوروزشان تحت الشعاع قرار نگیرد.

منتظرالمهدی با بیان اینکه در سال 94 بیش از هفت هزار کیلوگرم مواد محترقه خطرناک توسط پلیس کشف شده است، عنوان کرد: با وجود این میزان کشفیات شاهد کاهش هشت درصدی کشفیات نسبت به سال 93 بوده‌ایم. همچنین میزان افراد دستگیر شده در خصوص توزیع و تولید مواد محترقه با افزایش 132 درصدی روبه‌رو بوده است.

به گفته معاون اجتماعی نیروی انتظامی هزارو 304 نفر از تولیدکنندگان و فروشندگان مواد محترقه دستگیر و به سیستم قضائی و انتظامی معرفی شده‌اند.

آغاز طرح نوروزی از 25 اسفند

سخنگوی ناجا از آغاز طرح نوروزی از 25 اسفند ماه تا پایان تعطیلات خبر داد و گفت: بیش از 30 فروند بالگرد در این ایام به منظور انجام تمهیدات نوروزی فعالیت می‌کنند و بخش اعظمی از توان پلیس معطوف به این ایام شده است تا آرامش و امنیت برای شهروندان به ارمغان آورده شود.

استقرار دو هزار ایستگاه و چادر نوروزی در سراسر کشور

منتظرالمهدی از استقرار دو هزار ایستگاه و چادر نوروزی در اقصی نقاط کشور خبر داد و افزود: 400 ایستگاه و چادر نوروزی در تهران نیز مستقر می‌شود.بنابر نظر سنجی‌های انجام شده در سالیان گذشته در ایام نوروز بیشترین رضایت‌مندی شهروندان در ایام نوروز از پلیس بوده است،همچینن شهروندان در این ایام بیشترین همکاری را با پلیس داشته‌اند.

به گفته سخنگوی ناجا شعار نوروزی پلیس در نوروز 95 برگرفته از سه مولفه پلیس و مردم، نظم و قانونمندی و نشاط بهاری است.

وی به شهروندان توصیه کرد در ایام نوروز با تعدیل سطح انتظارات و افزایش سعه‌صدر حقوق دیگران را رعایت کرده تا خاطرهای دل‌انگیز از ایام نوروز ثبت شود.

ادامه دارد...

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین