کد خبر: ۸۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
با انتخاب طرح تبلیغاتی «زنگ ، کاغذ ، قیچی» بانک گردشگری ، طراحی شده توسط آتلیه شرکت تبلیغاتی « هم وطا آریا » به عنوان یکی از آگهی های برتر فصل پاییز 94 مطبوعات کثیر الانتشار کشور ، استمرار حضور این شرکت در جمع برترین های صنف تبلیغات ایران ، «یکساله» شد.
با انتخاب طرح تبلیغاتی «زنگ ، کاغذ ، قیچی» بانک گردشگری ، طراحی شده توسط آتلیه شرکت تبلیغاتی « هم وطا آریا » به عنوان یکی از آگهی های برتر فصل پاییز 94 مطبوعات کثیر الانتشار کشور ، استمرار حضور این شرکت در جمع برترین های صنف تبلیغات ایران ، «یکساله» شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری ، " محمدعلی مشکیان " مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت هم وطا به عنوان یکی از شرکت های عضو این گروه ، با اعلام این خبر، اظهارداشت : طرح های کمپین های تبلیغاتی «افتتاح هتل فرودگاهی امام خمینی (ره) با عنوان آغاز یک میزبانی» به سفارش گروه مالی گردشگری در فصل زمستان 93 ، «خرید تضمینی گندم با عنوان طلوعی دوباره» به سفارش بانک کشاورزی در فصل بهار 94 ، «خدمات بانکداری الکترونیک با عنوان مثل آب خوردن» به سفارش بانک کشاورزی در فصل تابستان 94 و «افتتاح مدارس در مناطق محروم با عنوان زنگ، کاغذ، قیچی» به سفارش بانک گردشگری در فصل پاییز 94 به عنوان یکی از سه آگهی برتر تبلیغاتی روزنامه های کثیر الانتشار کشور توسط هیأت داوران متشکل از پیشکسوتان و اساتید صاحب نام عرصه تبلیغات شامل آقایان حقیقی، شکرخواه، میرزایی، کاتوزیان و فرهادی که هرکدام به نوبه خود افتخار و آبروی صنف تبلیغات ایران هستند، انتخاب و معرفی شد.

مدیر مسئول کانون آگهی و تبلیغاتی «میراث هنر ماندگار» وابسته به شرکت هم وطا ، گفت : بدین ترتیب در 4 فصل پیاپی و به مدت یک سال مستمر، طرح های این کانون توانست عنوان برتر را به دست آورد که این حضور مستمر در جمع برترین ها برای هیچ شرکت تبلیغاتی دیگری طی این مدت اتفاق نیافتاده و بی سابقه است.

آژانس اول تبلیغاتی مرجع در زمینه تبلیغات تخصصی مالی

مشکیان، استمرار فعالیت این آژانس تبلیغاتی در عرضه تخصصی تبلیغات حرفه ای مالی را موجب به دست آوردن تجربه و ایجاد ظرفیت مناسب برای شناخت سریعتر نیازهای تبلیغاتی بانک ها ، موسسات و نهادهای مالی و اقتصادی دانست و گفت : امیداوریم در آینده نزدیک بتوانیم هم وطا را به عنوان آژانس اول تبلیغاتی مرجع در زمینه تبلیغات مالی کشور تبدیل کنیم.

وی در پایان گفت : این توفیق مرهون لطف الهی و تلاش و خلاقیت اتاق فکر ، مدیران خلاقیت ، مدیران و کارکنان سخت کوش آتلیه و مشاوران برجسته ی برندینگ این کانون تبلیغاتی از یک سو و از سوی دیگر تعامل فهیمانه و همراهی همدلانه سفارش دهندگان تبلیغات به این شرکت، برای ارائه کمپین های تبلیغاتی خلاقانه است.

​گفتنی است، شرکت «هم وطا آریا» به عنوان یکی از شرکت های وابسته به «گروه مالی گردشگری» در زمینه های فرهنگی، هنری، تبلیغات و بازاریابی و برند آفرینی فعالیت می نماید و به منظور نقش آفرینی موثر در فضای فرهنگی، تبلیغاتی، اطلاع رسانی و بازاریابی کشور در حوزه های مختلف، به ویژه در دو عرصه ی تخصصی بازار مالی و صنعت گردشگری، با دعوت از مشاورین و کارشناسان خلاق و نیروی انسانی مجرب در زمینه های تدوین، ارائه و اجرای کمپین های جامع تبلیغاتی از نقطه آغاز ایده پردازی تا اجرای نهایی، تبلیغات، انتشارات، مشاوره بازاریابی، برندسازی ، سرمایه گذاری در تولید فیلم و سریال و فعالیت در عرصه آثار هنری فعال است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین