|
|
امروز: دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۸۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
مراسم تشییع یک شهید گمنام 23 اسفندماه، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در میدان هفت تیر برگزار شد.
مراسم تشییع یک شهید گمنام ، 23 اسفندماه، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در میدان هفت تیر برگزار شد.

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در این مراسم، گفت: اگر دفاع مقدس نبود و جانبازان و ایثارگران سلامتی خود را نثار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نمی‌کردند ما اکنون اقتدار موشکی نیز نداشتیم و توانی برای دفاع از حرم حضرت زینب وجود نداشت.

وی افزود: امروز اگر در خارج از مرزها از فرمانده سه ساله کربلا دفاع می‌شود به برکت مقاومت رزمندگان ما است. این اقتدار عزت و استقلال را از شهدا و رزمندگان داریم و باید بتدنیم شهدا هم هرچه دارند از ولایت دارند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امروزه تبلیغات رسانه‌ای اقتصادی و سیاسی در جامعه ما زیاد شده است دشمن گمان می‌کند می‌تواند پیروز این میدان باشد اما باید بگوییم اگر یزید و ابن زیاد در کربلا پیروز شدند دشمن نیز امروز پیروز می‌شود. اما اگر حضرت فاطمه (س) امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) پیروز بودند ما هم امروز پیروزیم و دشمن در خواب به سر می‌برد.

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: خط ما خط مقابله با نفاق و نفوذی‌هاست، خط افشای سکولارهاست، افشای کسانی که با کفار می‌سازند اما با ولایت نه، ما زیر پرچم ولایت فقیه قرار داریم و با سکولار سر سازش نخواهیم داشت و براین اساس بیگانگان را نیز به زباله‌دان تاریخ می‌اندازیم.

وی در پایان سخنانش گفت: ما در دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم این انقلاب کردیم تا پرچم ولایت برافراشته بماند. باید سیره حضرت زهرا(س) و اهل بیتش را در این انقلاب و در این نظام جاری نگه داریم. جامعه باید اصلاح شود بانک‌ها، رباها، اقتصادهای لیبرالی، باید اصلاح شود. جامعه‌ای که با اقتصاد لیبرالی حق جنوب شهری‌ها را پایمال می‌کند و عده‌ای گردن‌کلفت را سرمایه‌دار می‌کند سیره حضرت زهرا(س) را در درون خود ندارد. برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا این وضعیت باید اصلاح شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین