|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۸۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
عباس اسفندیاری بازیگر «خواب تلخ» با انتشار پیامی از مردم خواست که جشن چهارشنبه‌سوری را به چهارشنبه‌سوزی تبدیل نکنند.
عباس اسفندیاری بازیگر «خواب تلخ» با انتشار پیامی از مردم خواست که جشن چهارشنبه‌سوری را به چهارشنبه‌سوزی تبدیل نکنند.

کانال تلگرامی فیلم سینمایی «خواب تلخ» نوشت: پیام چهارشنبه سوری آقا اسفندیار:

«بسم الله الرحمن الرحیم
از اسفندیار بازیگر فیلم خواب تلخ
به مردم فهیم ایران، چه اونهائی که خواب تلخ را دیدند چه اونهائی که ندیدند
ضمن عرض تشکر از حضور میلیونی شما در انتخابات هفت اسفند، دست و انگشت جوهری همه شما برادران را میبوسم که سرافرازمون کردید و از خواهران هم تشکر میکنم، همه اتون گل کاشتید. الان خوشبختانه انتخابات به خیر و خوشی تموم شد ولی یک مسئله مهم وجود دارد. چهارشنبه سوری نزدیکه! تو رو خدا مراقب بچه هاتون باشید! این دیگه اصلاح طلب و اصولگرا، تندرو ومیانه رو، لیبرال و دلواپس، یقه آخوندی و کراواتی نداره! لُب کلام را خدمتتون عرض میکنم:

چهارشنبه سوری آری، چهارشنبه سوزی نه!

زن و مرد با بچه هاتون تشریف ببرید آتیش درست کنید و از رویش بپرید، قاشق زنی کنید و فالگوش وایسید! من وقتی میخواستم «خواب تلخ» را بازی کنم نیت کردم و رفتم پشت دیوار قایم شدم که اولین حرف مردم جواب نیتم باشه، یکباره یکی گفت: خدایا به امید تو! و من فهمیدم که باید این نقش را قبول کنم!

شب چهارشنبه سوری دختر و پسر با خانواده بروید آتیش درست کنید و شعر وترانه های قدیمی را هم بخوونید و از روی آتیش بپرید، بگوئید: زردی من از تو سرخی تو از من، البته دختر و پسرهای عزیز اگر به هم محرمید دست تو دست هم بپرید وگرنه جدا جدا بپرید!

تو رو خدا این ترقه بازی تو چهارشنبه سوری هم ول کنید، تو ایران باستان که ترقه نبوده! این همه چشم کور و انگشت قطع شده و گوش کر تو شب عیدها کافی نیست؟ چهارشنبه سوری شب شادیه نه جنگ، این را بزرگترها باید به بچه ها یاد بدهند! صدای هر ترقه کار یک بچه ی شیطون نیست، نتیجه بی مسئولیتی یک پدرو مادره!

از شهردارهای عزیزهم میخواهم با مردم لج نکنند و تو هر شهری امکان آتش درست کردن و آتش بازی ایمن را برای مردم فراهم کنند، اصلاً آتش نشانهای عزیز و نمایندگان جدید مجلس هم میتونند تو این کار کمک کنند. از منِ پیرمرد حرف بشنوید و تو رو خدا مراقب بچه هاتون باشید، چهارشنبه سوری آری، چهارشنبه سوزی نه. خدا همه مارو رحمت کنه!
آقا اسفندیار
بازیگر فیلم «خواب تلخ»

 

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین