|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱
تیم پرسپولیس امروز از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف راه‌آهن می‌رود. بازی ویژه هفته چهاردهم را باید تقابل پرسپولیس با راه‌آهن دانست. این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که علی دایی سرمربی پرسپولیس در هفته‌های گذشته و در راستای بحث تبانی در فوتبال، افشاگری‌هایی را نسبت به برخی از مسئولان باشگاه پیشین خود انجام داده بود.
البته آتش این افشاگری‌ها با صحبت‌های مالک باشگاه راه‌آهن تا حدی فروکش کرد تا در آستانه این مسابقه، فضا تا اندازه‌ای آرام شود.هر دو تیم در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که روز چهارشنبه در جام حذفی موفق شدند به پیروزی برسند و به مرحله بعد این جام صعود کنند. پرسپولیسی‌ها در 12 دوره تاریخ لیگ برتر و در هفته‌های چهاردهم این رقابت‌ها صاحب 6 پیروزی شده‌اند و در مقابل 4 تساوی و 2 شکست را تجربه کرده‌اند و جالب اینکه پرسپولیس و راه‌آهن دو بار در هفته‌های چهاردهم ادوار لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که یک تساوی و یک برد برای راه‌آهن، حاصل تلاش آنها بوده است، ضمن اینکه سرخ‌ها در 4 فصل اخیر همواره دیدارهای هفته‌های چهاردهم خود را با برتری پشت سر گذاشته‌اند.

پرسپولیس این فرصت را دارد تا در صورت برتری مقابل راه‌آهن پس از 110 هفته در لیگ برتر دوباره صدرنشین شود. تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن در حالی برای هفدهمین‌بار به مصاف هم می‌روند که در 16 دیدار رو در رو در کارنامه بازی‌های این دو تیم در تاریخ ادوار لیگ برتر 6 برد برای سرخپوشان و 4 برد برای راه‌آهن و 6 تساوی به ثبت رسیده است.

در این میان سهم سرخپوشان از 38 گلی که در دیدارهای رو در روی پرسپولیس - راه‌آهن به ثمر رسیده 21 گل و سهم راه‌آهن هم 17 گل است تا به این ترتیب علاقه‌مندان به فوتبال در انتظار به ثمر رسیدن گل شماره 39 در این دیدار باشند. بهادر عبدی بازیکن سابق پرسپولیس که در کارنامه‌اش حضور در تیم شاهین بوشهر را نیز دارد چند فصلی است که در تیم راه‌آهن توپ می‌زند و اتفاقا روبه‌روی پرسپولیس گلهای زیادی به ثمر رسانده است.

اوضاع راه‌آهن چطور است؟

خدا را شکر اوضاعمان خوب است. البته از لحاظ جدولی در وضعیت مناسبی قرار نداریم ولی بازیکنان و کادر فنی نشستی داشتیم و راجع به مشکلات حرف زدیم. اینکه بگوئیم تیم مشکل دارد به تنهایی کافی نیست و باید برای حل آنها دست به کار شویم. به همین دلیل برای پیدا کردن راه حل‌های رفع معضلات گفت‌وگو‌های خوبی را داشتیم و امیدوارم از بازی امروز مشکلات کم شود.

امروز با پرسپولیس بازی دارید، این مسابقه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

پرسپولیس یکی از پر مهره ترین تیم‌های لیگ سیزدهم است. این تیم در فصل جاری یکی از مدعیان قهرمانی است. آمار این تیم این نکات را به ما نشان می‌دهد. ضمن اینکه مربی با دانشی مانند علی دایی هدایت تیم پر مهره را بر عهده دارد. اما ما در چند فصل اخیر در مقابل پرسپولیس خوب نتیجه گرفته‌ایم. سابقه پیروزی مقابل این تیم با یک یا چهار گل زده را داریم. پارسال پرسپولیس را در شرایطی بردیم که این تیم 20 بازی نباخته بود اما در آن بازی خیلی راحت برنده شدیم و گل‌های بیشتری هم می‌توانستیم بزنیم.یکی دو سال پیش هم وقتی آقای دنیزلی پرسپولیس را هدایت می‌کرد و این تیم ستاره‌های زیادی داشت 4 گل به آنها زدیم. این‌ها دلیلی بر ضعف پرسپولیس نیست و اراده بازیکنان ما را نشان می‌دهد. امیدوارم در بازی امروز نیز به پیروزی برسیم و بتوانیم به وضعیتمان نیز سر و سامان دهیم.

کار با منصور ابراهیم‌زاده چطور است؟


آقای ابراهیم‌زاده یکی از فنی‌ترین مربیان حال حاضر ایران است. در این مدتی که به راه‌آهن آمدند خیلی از ایرادات ما و خصوصا من را برطرف کردند. فکر می‌کنم آنقدر که زحمت می‌کشند نتیجه نگرفته‌اند. مربی با شخصیتی است که امیدوارم بتوانیم جواب خوبی‌های وی را بدهیم .

فکر نمی‌کنید تیم به حاشیه رفته است؟


در مورد بازی با پرسپولیس؟


نه اینکه اول شما بعد پیروز قربانی و حالا سامان آقا زمانی به مشکل برخوردید و تیم به حاشیه رفت؟!

فکر نمی‌کنم. همه مسائل تمام شده و این از خوبی بیش از اندازه آقای ابراهیم‌زاده است. در مورد خودم باید بگویم که معذرت خواهی کرده و هر جریمه‌ای باشگاه بگوید قبول دارم و در مورد سایر دوستانی که نام بردید آقای ابراهیم‌زاده و باشگاه رفتار خیلی خوب و حرفه‌ای داشتند. شاید اگر مربی دیگری یا باشگاه دیگری بود به گونه‌ای متفاوت با ما برخورد می‌کرد اما این مشکلات حل شده و ما مساله‌ای نداریم .

و بازی مقابل مربی سابقت علی دایی !

من چند سالی افتخار شاگردی آقای دایی راداشتم. همیشه احترام ایشان را بر خودم واجب می‌دانم. در رشد فوتبال من موثر بودند ولی به هر حال باید برای خروج از بحران از این مسابقه امتیاز بگیریم و اگر بتوانیم با 3 امتیاز خارج شویم. من همیشه آقای دایی را دوست داشته و دارم .

به پرسپولیس گل بزنی خوشحالی می‌کنی؟


در فصول اخیر هم تیمی‌ها زحمت کشیده‌اند و توانستم به پرسپولیس گل بزنم. با پیراهن راه‌آهن و شاهین بوشهر به پرسپولیس گل زده و برده‌ایم ولی خوشحالی من تکراری است. به کسی توهین نمی‌کنم. به باشگاه راه‌آهن تعهد دارم و وقتی تیمم به نتیجه می‌رسد خوشحالی می‌کنم بدون توهین به تماشاگران !

صحبت پایانی؟


من و تیم راه‌آهن با آقای دایی مشکلی نداریم. بازی با پرسپولیس مبارزه نیست. برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم. امیدوارم دایی تیم پرسپولیس را قهرمان کند اما در این بازی بعید است ما اجازه بدهیم نتیجه بگیرند.

منبع: آرمان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین