|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۴
کد خبر: ۸۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
وی تاکید کرد: در روزهای گذشته واحدهای بانک ملی بیش از 500 پیام سوئیفتی مبادله و با 40 بانک خارجی روابط کارگزاری برقرار کرده‌اند.
مدیرعامل بانک ملی ایران که در جمع هیات همراه رئیس‌جمهور به استان یزد سفر کرده بود در نشستی با روسای حوزه‌ها، شعب و روسای واحدهای مختلف اداره امور شعب استان یزد بخش‌هایی از عملکرد بانک را تشریح کرد.

عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اقدامات انجام گرفته جهت اصلاح ساختار مالی، توسعه کیفی منابع انسانی و ارتقاء بخشی بانکداری الکترونیکی تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم بانک ملی ایران کاهش شدید معوقات بانکی بود که در اثر اقدامات انجام گرفته،NPL یعنی نسبت معوقات به مصارف بانک به زیر 9 درصد کاهش یافته و معادل 5.8 درصد شده است. این نسبت در پایان سال 1392، 16 درصد بود.

مدیرعامل بانک ملی ایران مجموع منابع ریالی و ارزی بانک ملی را حدود یک‌هزار و 370 هزار میلیاردریال اعلام و تاکید کرد: بانک ملی به عنوان بازوی پرتوان اقتصادی دولت نقش مهمی در پیشبرد اهداف اقتصادی دولت دارد و قطعا با توجه به شرایط جدید پس از برجام و بر اساس مذاکرات انجام گرفته با بانک‌های خارجی و از طریق 17 شعبه بانکی خود در خارج از کشور در سال آینده نقش مهمی در مبادلات اقتصادی خارجی کشورمان ایفا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در روزهای گذشته واحدهای بانک ملی بیش از 500 پیام سوئیفتی مبادله و با 40 بانک خارجی روابط کارگزاری برقرار کرده‌اند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین