|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۸۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
وی در ادامه افزود: در بازرسی از داخل صندوق عقب خودروی پراید، 78 بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن تقریبی 78کیلوگرم با لفافه و حدود سه کیلو و 500 گرم حشیش با لفافه در بازرسی از منزل متهم اصلی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام دستگیری دو باند سوداگر مرگ و کشف 186 کیلو ماده مخدر حشیش در این رابطه، از کشف بیش ار دو تن مواد پیش ساز شیشه از ابتدای سال تا کنون خبر داد .

 سردار "کامرانی صالح" گفت: در راستای انجام اقدامات اطلاعاتی انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مشخص شد که فردی از فعالان در امر خرید و فروش مواد مخدر در استان البرز و تهران، به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تهیه کرده و در صدد فروش آن به مشتریان خود است .

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با پیگیری های شبانه روزی، مخفیگاه نامبرده را در آدرس گرمدره شناسایی و سه تیم عملیاتی به آدرس مورد نظر اعزام و با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در حال خروج از منزل با یک دستگاه خودروی پژو پارس به همراه چهار نفر از همدستانش دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه اظهار داشت : در بازرسی از داخل منزل مقدار تقریبی 105 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش بالفافه و مقدار 55 گرم تریاک با لفافه کشف شد و متهمان به همراه مواد مکشوفه و خودروهای توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شدند.

سردار کامرانی صالح خاطرنشان کرد: در عملیات جداگانه دیگری، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از فعالیت گسترده یک فروشنده مواد مخدر در استان های البرز و تهران اطلاع یافتند.

وی گفت: ماموران با تشدید اقدامات اطلاعاتی، دریافتند که نامبرده به تازگی مقادیری مواد مخدر، خریداری کرده و توسط همدستان خود در صدد انتقال آن به استان البرز و توزیع بین مشتریان است.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، یک دستگاه خودرو پراید حامل محموله مواد مخدر شناسایی شد و دو تیم عملیاتی به مسیرهای تردد احتمالی خودرو اعزام و با کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در مقابل پارک چمران در یک فرصت مناسب،  راننده و سرنشین خودرو دستگیر و متهمان به همراه خودروهای توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شدند .

وی در ادامه افزود: در بازرسی از داخل صندوق عقب خودروی پراید، 78 بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن تقریبی 78کیلوگرم با لفافه و حدود سه کیلو و 500 گرم حشیش با لفافه در بازرسی از منزل متهم اصلی کشف شد.

سردار کامرانی صالح گفت: در مجموع 186 کیلو و 500 گرم مواد مخدر حشیش از قاچاقچیان کشف و در این رابطه هفت نفر دستگیر شدند و دو دستگاه خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن اعلام کشف نزدیک به 6 تن انواع مواد مخدر، دو تن و 347 کیلو گرم مواد پیش ساز شیشه ، از انهدام 51 باند مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون خبر داد .

 

منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین