|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۸۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا اقدامات اخیر وزارت ورزش برای برکناری وی بوده است، گفت: سر نخواستن ما دعواست و این مسائل پیش می آید. این موارد خوب نیست و نباید اصول را زیر سئوال ببریم.

علی کفاشیان در حاشیه مراسم تقدیر از داوران فوتبال بانوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اتمام مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان، از داوران برگزیده دو فصل گذشته بانوان تقدیر کردیم و برای اولین بار سوت طلایی را به یکی از داوران دادیم.

وی درباره اینکه اساسنامه به تایید هیات دولت رسیده بود، گفت: من قبلا با کیومرث هاشمی صحبت کرده بودم. وی آن موقع مسئولیت داشت و در این اساسنامه شکی نداشتیم. خدا را شکر که شک و شبهه ها برطرف شد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه این اقدامات برای برکناری وی صورت گرفته بود، گفت: سر نخواستن ما دعواست و این مسائل پیش می آید. این موارد خوب نیست و نباید اصول خود را زیر سئوال ببریم. اگر رئیس بعدی هم که مورد قبول بقیه هم باشد و بیاید، همین مشکلات را داشته باشد.

کفاشیان درباره احتمال حضور محمد دادکان در انتخابات گفت: اگر وی برنامه بدهد و مجمع حمایت کند می تواند جزو کاندیداها باشد و انتخاب شود.

وی درباره جلسه با افشین پیروانی عنوان کرد: پیروانی دارد کارهای تیم ملی را انجام می دهد. ما دو بازی داریم و باید این دو بازی پیش رو کنار تیم ملی باشد. پیروانی استعفایش را داد ولی قبول نکردیم. مثل استعفای کی روش که آن را قبول نکردیم.

کفاشیان در واکنش به این اظهار نظر دادکان گفته بود باید برای کاندیدای فدراسیون آزمون بگذارند، گفت: مگر مجلس خبرگان است؟ چه آزمونی بگذارند؟ در مجمع ما اهالی فوتبال حضور دارند و شناخت کافی از افراد و کاندیدا دارند. هر کسی هم که رای آورد، باید به وی احترام گذاشت.

از رئیس فدراسیون فوتبال درباره زمین تمرین تیم ملی پرسیده شد که وی پاسخ داد: باید برای تیم ملی زمین تمرین خوب پیدا کنیم تا کارهای آماده سازی پیش برود.

وی در خصوص حامی لباس های تیم ملی بیان کرد: لباس همان لباس‌های قبلی است. با همان لباس قبل بازی می کنیم تا اسپانسر جدید برای تیم ملی پیدا شود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین