|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۸۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
کفاشیان در پاسخ به این مسئله که فقط در این باره خبر و مصاحبه وجود دارد و آیا تأییدیه کتبی موجود است یا خیر، گفت: در این خصوص با کیومرث هاشمی که آن زمان سرپرست فدراسیون فوتبال بود صحبت کردم و به من اعلام شد که اساسنامه تأیید شده است.
رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل علیرغم اینکه به نقل از سرپرست فدراسیون فوتبال در سال 86 می‌گوید اساسنامه این فدراسیون به تایید هیات دولت رسیده اما می‌گوید مطمین نیست که تاییدیه کتبی این مصوبه وجود دارد یا خیر.

 علی کفاشیان درباره این که گفته می‌شود اساسنامه فدراسیون فو‌تبا‌ل در سال 86 به تایید هیات دولت نرسیده است، گفت: زمانی که در سال 86 کمیته‌ انتقالی تشکیل شد سه نماینده از فیفا و سه نماینده از سازمان تر‌بیت ‌بدنی وقت عضو این کمیته‌ بودند. اساسنامه فعلی حدود یک سال تا یک سال و نیم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت به یک اساسنامه توافقی و مشترک دست یافتند. اساسنامه را محمدعلی آبادی، ریاست وقت سازمان تر‌بیت ‌بدنی به هیات دولت برد و اساسنامه به تصویب و تایید دولت رسید. حتی مصاحبه‌های آن زمان موجود است که دبیر هیات دولت و معاون اول هم مصاحبه کرده و گفتند که اساسنامه به تأیید هیات دولت رسیده است.

 کفاشیان در پاسخ به این مسئله که فقط در این باره خبر و مصاحبه وجود دارد و آیا تأییدیه کتبی موجود است یا خیر، گفت: در این خصوص با کیومرث هاشمی که آن زمان سرپرست فدراسیون فوتبال بود صحبت کردم و به من اعلام شد که اساسنامه تأیید شده است حتی در اساسنامه‌ای هم که به چاپ رسیده در نخستین صفحه پیام کوتاهی مبنی بر تایید اساسنامه در هیات دولت وجود دارد، اما اینکه تأییدیه کتبی وجود دارد یا نه، نمی‌دانم اما پیگیری خواهیم کرد تا تأییدیه کتبی آن را هم داشته باشیم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در ادامه درباره این که در حال‌ حاضر اعضای هیات دولت تغییر کرده‌اند و آیا امکان دارد در نبود مدرک مکتوب اساسنامه فعلی سندیت نداشته باشد و با توجه به اساسنامه سال 81 انتخابات برگزار شود، تاکید کرد : بازگشت به اساسنامه سال 81 مقدور نیست، چرا که اساسنامه فعلی در دولت تصویب شده است و فرقی نمی‌کند دولت را چه کسی اداره کند. مصوبه‌ها و تاییدیه‌های آن زمان قابل قبول است مگر این که ما بخواهیم اصلاحات جدیدی را اجرا کنیم.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین