|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
کد خبر: ۸۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۶
بیش از 60 هزار تن از مردم آمریکا با تنظیم دادخواستی خواستار دستگیری بیل کلینتون رییس جمهور سابق آمریکا بخاطر عدم رعایت قوانین انتخاباتی آمریکا شدند.
گروهی از مردم آمریکا با تنظیم دادخواستی، حضور بیل کلینتون رییس جمهور سابق آمریکا در حوزه های رای گیری را به عنوان تبلیغات به نفع همسر وی تلقی کرده و خواستار دستگیری وی بخاطر زیرپا گذاشتن قوانین انتخاباتی شدند.

بیش از 60 هزار تن از مردم آمریکا با تنظیم دادخواستی خواستار دستگیری بیل کلینتون رییس جمهور سابق آمریکا بخاطر عدم رعایت قوانین انتخاباتی آمریکا شدند.

بیل کلینتون رییس جمهوری سابق آمریکا و همسر هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا روز سه شنبه بزرگ با حضور در اطراف چند حوزه صندوق های رای گیری در ایالت ماساچوست، با رای دهندگان دیدار و عکس یادگاری گرفت.

در این دادخواست با استناد به قوانین انتخاباتی آمریکا که تا فاصله حدود 50 متری صندوق های رای گیری ممنوع می باشد، حضور وی در پای صندوق های رای گیری را تبلیغات به نفع هیلاری کلینتون همسر وی عنوان داشته اند و خواستار دستگیری وی به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین انتخاباتی شدند.

با وجود اینکه هیچ شواهدی مبنی بر تبلیغات یا درخواست بیل کلینتون از رای دهندگان به نفع همسر وی در دست نیست در این دادخواست، حضور وی در پای صندوق های انتخاباتی بعنوان تبلیغ به نفع هیلاری کلینتون تلقی شده است.

هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات سه شنبه بزرگ که بطور همزمان در 11 ایالت آمریکا برگزار شد با پیروزی در 7 ایالت از رقیب دموکرات خود برنی ساندرز پیشی گرفت.



منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
1
4
زنده باد رییس جمهور محترمِ آینده ی آمریکا

سرکار خانم "هیلاری کلینتونِ" عزیز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین