|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۳
کد خبر: ۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد از رسانه ها در انعکاس فراوان اخبار نادرست از نظام سلامت، گفت: اگر می خواهیم کمبودها، نارسایی ها، مشکلات و نواقص موجود در این بخش برطرف شود، باید الگوهای جامعه پزشکی به مردم معرفی شوند.
حسن قاضی زاده هاشمیˈ روز شنبه در مراسم رونمایی از سردیس دکتر ˈمحمد قریبˈ، افزود: رسانه ها به دلیل حساسیتی که نسبت به رعایت حقوق مردم دارند، با عمده کمبودها و نارسایی های موجود در بخش پزشکی کشور آشنا هستند اما انعکاس نامناسب مطالب مربوط به این بخش و برخورد با آن ما را به جایی نخواهد رساند.

وی اضافه کرد: برای رفع کمبودها و نارسایی ها باید برنامه داشته باشیم هرچند که برنامه های رسمی متناسب با معرفی الگوی جامعه پزشکی نیست.

وزیر بهداشت با بیان اینکه هر بخش باید در معرفی الگوی پزشکی وظیفه خود را انجام دهد، اظهار داشت: همچنان که در جامعه ورزشی سرمایه گذاری می شود، باید در معرفی الگو های جامعه پزشکی نیز تلاش شود چرا که دانشمندان پزشکی مسیر طولانی تر پیموده و امنیت و آزادی کشور را تضمین کرده اند.

هاشمی گفت: اگر امروز کشور در زمینه تولید علم مسیر رشد را می پیماید حاصل تلاش دانشمندان جوانی است که بخشی از آنان گمنام مانده اند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین