|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۸۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
لاریجانی درباره ترکیب مجلس آینده تصریح کرد: من محاسبه دقیقی ندارم و وزیر کشور در این باره باید پاسخگو باشند، امروز بلوغ سیاسی در جامعه به وجود آمده است.
رییس مجلس گفت: مساله روز کشور حل مشکلات اقتصادی است بنا بر این سلایق باید با هم جمع شوند تا مسائل کشور را حل کنند، آنها نباید این اختلافات را حیدری نعمتی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور از تلاش دست اندرکاران این دوره از انتخابات قدردانی کرد و گفت: امیدوارم به دنبال با شکوه برگزار شدن این دو انتخابات سرمایه ملی برای کشور رقم بخورد، این تلاش ها همواره موجب اطمینان بخشی به جامعه بوده است.

وی افزود: در پروسه انتخابات آرامش حاکم بوده و در این راستا ما انتخاباتی سالم و با اتکایی اطمینان بخش داشتیم.

لاریجانی ادامه داد: این انتخابات همواره مورد خیر و برکت و پیشرفت برای کشور بوده و باید دید در این ارتباط چه قدمی برمی داریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره علت شکست اصولگرایان در تهران گفت: بنده رجال الغیب نیستم مردم با حضور جدی خود صفحه جدیدی برای مشارکت خلق کردند بنابراین نباید همواره دنبال کشمکش دیگری بود این حضور مردم در راستای همدلی و همزبانی بود.

رییس قوه مقننه در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با چرایی رای اکثریت به لیست اعتدالیون اظهار داشت: گردش نیرو در کشور یک امر مبارکی است و مردم با توجه به سلایق مختلف در انتخابات شرکت می کنند و نظرشان مورد احترام است، نتیجه انتخابات همواره برای جامعه سرمایه و موجب وحدت جامعه مهم است تا افتراقی رخ ندهد.

لاریجانی درباره ترکیب مجلس آینده تصریح کرد: من محاسبه دقیقی ندارم و وزیر کشور در این باره باید پاسخگو باشند، امروز بلوغ سیاسی در جامعه به وجود آمده است.

وی در پاسخ به این سوال که مجلس آینده چه راهکارهایی راباید پیش بگیرد گفت: مساله روز کشور حل مشکلات اقتصادی است بنا بر این سلایق باید با هم جمع شوند تا مسائل کشور را حل کنند آنها نباید این اختلافات را حیدری  نعمتی کنند.

وی درباره عملکرد مجلس دهم که دوسوم ان تغییر می کند گفت: این یک امر عادی است و هر دوره از انتخابات این اتفاق رخ می دهد.

وی در پایان راجع به عملکرد مجلس دهم گفت: این مجلس باید به سمت ساماندهی مسائل مهم کشور گام بردارد و اولین دستور کار مجلس بررسی برنامه ششم توسعه باشد و البته بعید می دانم مجلس نهم بتواند برنامه ششم توسعه را بررسی کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین