|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۸۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
خبرگزاری رویترز روز شنبه گزارش داد: این حادثه روز گذشته (جمعه) به وقت محلی در نزدیکی منطقه 'بلفیر' در فاصله 40 کیلومتری غرب شهر 'سیاتل' واقع در ایالت شمال غربی واشنگتن آمریکا روی داد.
حادثه تیراندازی در ایالت واشنگتن واقع در شمال غرب آمریکا پنج کشته بر جای گذاشت.

خبرگزاری رویترز روز شنبه گزارش داد: این حادثه روز گذشته (جمعه) به وقت محلی در نزدیکی منطقه 'بلفیر' در فاصله 40 کیلومتری غرب شهر 'سیاتل' واقع در ایالت شمال غربی واشنگتن آمریکا روی داد.

رویترز افزود: فرد مسلح گویا پدر خانواده بوده که اعضای خانواده خود را به قتل رسانده و سپس خودکشی کرده است.

بنابراین گزارش پلیس ساعت ها برای پایان دادن به این تیراندازی در انتظار ماند تا سرانجام فرد ضارب خود را با شلیک گلوله از پای درآورد.

این گزارش می افزاید تنها فردی که از این حادثه تیراندازی نجات یافته یک دختر 12 ساله است.
رویترز به نقل از مقامات پلیس محلی گزارش داد هنوز انگیزه این تیراندازی و ارتکاب قتل مشخص نیست، اما فرد مسلح که گمان می رود پدر این خانواده است پس از ارتکاب این جنایت نیروهای پلیس را مطلع کرد.

یک مقام پلیس محلی به خبرگزاری رویترز گفت: تا آنجایی که ما مطلع هستیم، (کشته شدگان) اعضای یک خانواده بودند و فرد ضارب پدر خانواده و قربانیان نیز اعضای خانواده وی بودند.
رویترز گزارش داد: این در حالی است که در تازه ترین حوادث تیراندازی منجر به مرگ در آمریکا، پنجشنبه گذشته نیز یک فرد مسلح در منطقه 'ویچیتا' (Wichita) ایالت کانزاس سه نفر را به قتل رساند.

 خشونت های اجتماعی و دعواهای مسلحانه هرسال منجر به کشته و مجروح شدن هزاران تن در این کشور می شود. بنا برآمارهای رسمی، درسال 2013 در مجموع 33 هزار و 169 تن در آمریکا درحوادث مرتبط با سلاح کشته شدند که از این تعداد 11هزار و 208 مورد جنایی بوده است.

ایالت واشنگتن با مساحتی نزدیک به 185 هزار کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر هفت میلیون نفر درشمال غرب آمریکا و در نزدکی مرز کاناد واقع است. شهر واشنگتن دی سی پایتخت ایالات متحده در شرق آمریکا واقع است و از نظر جغرافیایی ارتباطی با ایالت واشنگتن ندارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین