|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۸۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت مطلبی را با عنوان «مردی که تکرار نمی‌شود» در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:
حضرت آیت‌الله واعظ طبسی، یاور صادق امام و رهبری و تولیت آستان قدس رضوی به رغم کسالت و در بستر بیماری سخت، روز گذشته برای عمل به وظیفه الهی و ملی خود و در حضوری درس آموز، پای صندوق رای حاضر شد و ساعتی بعد در بیمارستان بستری شد.

 سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت مطلبی را با عنوان «مردی که تکرار نمی‌شود» در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

حضرت آیت الله واعظ طبسی، یاور صادق امام و رهبری و تولیت آستان قدس رضوی به رغم کسالت و در بستر بیماری سخت، روز گذشته برای عمل به وظیفه الهی و ملی خود و در حضوری درس آموز؛ پای صندوق رای حاضر شد و ساعتی بعد در بیمارستان بستری شد.

ایشان از دو سال پیش به بیماری مبتلا و تحت معالجه و درمان هستند؛ و عصر جمعه دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن وقفه تنفسی شدند. آیت الله واعظ طبسی از قدیمی ترین و صمیمی ترین یاران رهبری در قبل و بعد از انقلاب و امین ترین فرد برای تولیت حرم رضوی و موقوفات آستان قدس به شمار می روند.

از کودکی و دوران دبستانم در مشهد به این شخصیت ارزنده علاقمند بوده ام. وی یار و یاور اسلام و نظام براى خدمت به جامعه بوده است. حیات و حضور ارزشمند این بزرگمرد که همواره طی مبارزات انقلابی در کنار مردم حاضر و در چنین شرایطی نیز برای شرکت در انتخابات به میان مردم شتافت؛ آموزه ای فراموش نشدنی از مردمی بودن و مردمی ماندن است.

ایشان طی سالها خدمت به مردم و آستان مقدس خورشید تابان ایران اسلامی، حضرت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا(ع) با ایجاد جریان مدیریت موفق اسلامی، توسعه آستان قدس و خدمت به زائران و مجاوران حرم رضوی، مدیریتی مثال زدنی را به عنوان یکی از موفق ترین شخصیت های روحانی کشور پدید آورد.

دیشب و امروز که به عیادت ایشان رفتم، از نزدیک شاهد تلاش تیم پزشکی بودم. شرایط ایشان چندان مساعد نیست و تا همین لحظه نیز تغییری در وضعیت جسمی شان ایجاد نشده، ولی ما به عنوان تیم پزشکی تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و همه تجهیزات پزشکی، دارویی و درمانی فراهم است و تا جایی که توان علم پزشکی هست، دست از تلاش برنخواهیم داشت.

بی شک همه ارادتمندان به امام رضا (ع) و آنان که این شخصیت بزرگ و ارزشمند را به خوبی میشناسند و در این سالها توفیق تشرف به حرم رضوی را داشته و از خدمات مطلوب آستان بهره مند شدند؛ به همراه دیگر مردم شریف و عزیز ایران برای شفای ایشان دعا میکنند، مردی که معتقدم تکرار نخواهد شد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین