|
|
امروز: شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۸۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
یکی از کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران گفت:در این روزها تنها وظیفه کاندیداهای انتخاباتی این است که حواسمان به اعتماد مردم باشد.
یکی از کاندیدا های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رابطه با هدف های انتخاباتی موجود در این روزها بخصوص در تهران به شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت:مردم به یک امیدی پای صندوق ها حاضر می شوند بنابراین لازم هست که همچنان توجه نماینده ها بعد از انتخابات هم معطوف به این قشر که واقعا مرهون و وامدار این عزیزان هستند باشند بلکه با قدرت بیشتر و تمام تر،در این راه لازم است تا بهره مندی از ظرفیت نسل جوان که حقیر به عنوان نماینده این دسته هستم در عرصه تصمیم سازی و نظارت، پرهیز از رفتارهای احساسی و خارج از عرف بین المللی در راستای ارتقای جایگاه بین المللی را نیز در اولویت هایمان قرار دهیم.
 
وی در مورد عضویت خود در ائتلاف فراگیر ایثارگران که در روزهای قبل مورد توجه قرار گرفت نیز بیان کرد:خرسندم از اینکه اسم حقیر نیز مورد حمایت و در فهرست این بزرگواران قرار گرفته است، امیدواریم که به هر حال با تلاش گروهی و فراجناحی ، همه ما بتوانیم فقط با آرمان های انقلاب و خدمت به مردم فکر کنیم.

کربلایی آقاجانی در خصوص رابطه مجلس و دولت و پیش بینی ترکیب آینده مجلس نیز عنوان کرد:  احساسم بر این است که مردم جست وجوگر هستند بدین معناکه  به دنبال این هستند که اصلح ها را صرف نظر از هر جناح و طیف و مسلک سیاسی انتخاب کنند و مجلسی کارآمد، جوان، فعال و ان شاء الله اثربخش را انتخاب بکنند ؛با توجه به مسائل پیرامون کشورمان و مسائل اخیر منطقه ای، هوشیاری مردم عزیز باید بسیار بالا باشد چراکه هر کم کاری و کوتاهی از مسئولین باعث می شود که نفوذ دشمن افزایش پیدا کند و ضربه مهلکی را به نظام بزند که خدایی نکرده اگر آسیبی به آن وارد شود شاید تا مدت ها و سال ها جبران ناپذیر باشد.

وی خطاب به مردم گفت:من دعوت می کنم از همه مردم خوبمان، عزیزان و بزرگواران با هر گرایش و سلیقه سیاسی، رونق و گرمی بازار انتخابات باشند که آمار حضور مردم در حقیقت عزت نظام جمهوری اسلامی را تأمین بکند.



این کارشناس مهندسی عمران خطب به کاندیداهای انتخاباتی بیان کرد:از نماینده ها و نامزدها تقاضا دارم، این روزها که به هر حال دارند فعالیت می کنند حواسشان و حواسمان،به اعتماد مردم باشد و فقط دنبال آن باشیم که نیت مان فقط خدمتگذاری باشد، به هر حال همانطور که مقام معظم رهبری هم اشاره کردند نظام و مردم مقابل هم قرار نگیرند؛ مردم همان عضو اصلی نظام و حامی نظام هستند و نظام مرهون حمایت مردم است و باید خدمتگذار مردم باشد.

او ادامه داد:مجلس یک دوره چهارساله موقتی است که از آن فقط عزت ، آبرو و خدمتی است که برای ما در قیامت باقی خواهد ماند ؛ این مسئولیت ها همه مقطعی و موقتی هستند و پایان پذیر ، لذا سعی کنیم در این دوران چه موفق و پیروز بشویم و چه نشویم عزت جمهوری اسلامی را گرمی خدشه دار نکنیم.

وی در مورد ترکیب مجلس آینده نیز گفت: با این جنب و جوش و رونقی که در فضای انتخاباتی کشور بوحود آمده است ، و فعالیت خوب احزاب ،گروه ها و جریان ها، مجلسی متعادل و معتدل از همه سلایق ان شاء الله شکل می گیرد و این تفاوت سلایق باعث پویایی مجلس خواهد شد که این امر انتظار نظارت بیشتر را می طلبد.

وی در پایان تاکید کرد:همان طور که مقام معظم رهبری هم اشاره کردند مجلس باید پایه گذار حرکت صحیح دولت باشد و با بسترسازی مجلس، همکاری خوب دو قوه حرکت رو به رشد و پیشرفت کشور توسط قوه مجریه به ثمر برسد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین