|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۸۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
این تناقض جدی در میان گفته‌ها و ادعاهای خود اتهام زنندگان است. از سوی دیگر همچنان که از سوی برخی بزرگان گفته شد طرح چنین مباحث و اتهاماتی در واقع توهین به شعور مردم تلقی می‌شود که چنین افرادی را با عنوان لیست انگلیسی خطاب کنند.
روزنامه آرمان در یادداشتیی به قلم محمد هاشمی نوشت:
 

در روز‌های گذشته عده‌ای به صورت هماهنگ هجمه‌های انتخاباتی گسترده‌ای را به نزدیکان دولت روانه داشته‌اند. هجمه‌هایی با عنوان لیست انگلیسی و غیره... اما در این خصوص باید دانست که بر اساس تحلیل‌ها و گفته‌های خود این افراد اگر هم بی‌بی‌سی یا انگلیس نام افراد یا گروه‌هایی انتخاباتی را برده و یا در ظاهر از افرادی حمایت کرده باشند، در واقع این حمایت از گروه‌ها و کاندیدا‌های رقیب باید تلقی شود. چرا که بر اساس گفته خود اتهام زنندگان اگر انگلیس و یا هر دولت داخلی دیگری قصد داشته باشد در انتخابات یا در مسایل داخلی کشور به هر شکل دخالتی انجام دهند، مردم نسبت به آنها کاملا بی‌توجه بوده و در جهت عکس گفته آنان عمل می‌کنند. در نتیجه اگر قرار باشد مانند آنها برخورد کنیم باید گفت از اقدامات بی‌بی‌سی می‌توان نتیجه گرفت که این رسانه قصد داشته است به یک مهندسی معکوس دست زند و در حقیقت با این اقدام خود از کاندیداها و لیست مقابل حمایت کند.

این تناقض جدی در میان گفته‌ها و ادعاهای خود اتهام زنندگان است. از سوی دیگر همچنان که از سوی برخی بزرگان گفته شد طرح چنین مباحث و اتهاماتی در واقع توهین به شعور مردم تلقی می‌شود که چنین افرادی را با عنوان لیست انگلیسی خطاب کنند. بالاخره کارنامه این افراد و همچنین زندگی آنها برای ملت کاملا مشخص است. الان بیش از 50 سال است که برخی شخصیت‌ها مورد بغض دشمن بوده‌اند. حال این اتهام زنندگان با چه استدلالی تصور می‌کنند دولت انگلیس ممکن است ذره‌ای تمایل به مرد بحران‌ها داشته باشد؟! علاوه بر این حتی اسامی دیگری را نیز ذکر کرده‌اند که بسیار مایه تاسف است. بنابراین در کلان مساله می‌توان این هجمه‌ها را به صورت یک سناریوی از پیش تعیین شده دانست. سناریویی که البته پاسخی نخواهد گرفت و برعکس خلاف آنچه سناریو سازان می‌خواهند، حاصل خواهد شد؛ چراکه مردم واقعا به مسایل واقفند. مردم این مرز و بوم سی، چهل و یا پنجاه سال است که طرفین را دیده و تجربه کرده‌اند و سابقه آشنایی بسیار زیادی با این افراد دارند. مردم عموما به این شکل تحلیل می‌کنند که اتهام زنندگان به تناقض‌گویی افتاده‌اند. مردم خطاب به کسانی که اتهام انگلیسی را مطرح نموده‌اند خواهند گفت که اگر هم انگلیس قصد حمایت از گروهی را داشته باشد، با این کار در واقع از همان اتهام‌زنندگان حمایت کرده است نه دیگران. این تخریبگران در حقیقت وارد بازی‌ای شدند که در انتها ضرر آن به خودشان خواهد رسید.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین