کد خبر: ۸۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
چرا كه همه ما مي‌دانيم راي اصولگرايان در تهران و ساير شهرهاي بزرگ ثابت است و طرفداران آنها بدون اينكه نيازي به تشويق و ترغيب داشته باشند به پاي صندوق‌ها مي‌روند.
روزنامه قانون در یادداشتی به قلم صادق زيبا كلام/ استاد دانشگاه نوشت:

شواهد و قرائن نشان مي دهد ممكن است فردا نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي به وقوع بپيوندد.اين‌به‌آن‌معناست كه همچنان شماري از هموطنان مادر ترديد و دودلي هستند كه آيا در انتخابات شركت كنند و يا نه! باز هم عده‌اي مي‌گويند كه چه ثمر و فايده‌اي در شركت در انتخابات هست. بعضي مي ‌گويند كه چه فرقي دارد كه برويم پاي صندوق يا نرويم و شركت نكنيم، اما واقعيت اين است كه بخش قابل توجهي از كساني كه در ترديد به سر مي‌روند و هنوز عزم‌شان براي شركت در انتخابات جزم نشده است طرفداران بالقوه اعتدال، ميانه روي و اصلاحات هستند. بنابراين اگر اصلاح‌طلبان موفق شوند كه اين بخش طرفداران خود را مجاب نمايند كه به پاي صندوق‌هاي راي بروند يك حادثه عظيمي در 7 اسفند 94 تحقق پيدا خواهد كرد ، به اين معنا كه علي‌رغم آنكه اصولگرايان نهايت تلاش خود را براي حذف اعتداليون و طرفداران دولت به كار برده‌اند مع ذلك ممكن است در اين نقطه عطف تاريخي‌ای كه اتفاق مي‌افتد شوراي اصلاح‌طلبان موفق شود كه شكست سنگيني را بر اصولگرايان تحميل نمايد .


چرا كه همه ما مي‌دانيم راي اصولگرايان در تهران و ساير شهرهاي بزرگ ثابت است و طرفداران آنها بدون اينكه نيازي به تشويق و ترغيب داشته باشند به پاي صندوق‌ها مي‌روند.بنابراين بخش قابل توجهي از مرددين راي دهندگان اصلاح طلبان هستند. پس اگر آنها بتوانند بدنه اجتماعي بالقوه طرفدار خود را مجاب کنند كه اگر بروند پاي صندوق‌ها مي‌توانند يك تغيير وتحول تاريخي را رقم بزنند بنابراين سيلي به راه خواهد افتاد كه مي توان ابعاد آن را با خرداد 76 و 24 خرداد 92 خواهد بود. ترديدي به راه خود راه ندهيم كه اگر اين سيل راه بيفتد تعداد زيادي از افراطيون راباخود خواهد برد واز تبعات مهم ديگر به وجود آمدن مجلسي به مراتب مستقل از مجالس هفتم،هشتم و نهم خواهد بود.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین