کد خبر: ۸۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر، ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر استان فارس از توقیف گوشی همراه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مسعود ظهرابی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان مهر هنگام كنترل خودروهای عبوری در جاده مهر به سمت عسلویه، به یك دستگاه خودرو زانتیا مظنون و آن را متوقف كردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 299 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی فاقد مجوز گمركی که از استان های جنوبی کشور به مقصد استان های همجوار بارگیری شده بود،کشف شد. 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر، ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و به مراجع قضائی معرفی  شد.

سرهنگ ظهرابی با اشاره به این که قاچاق کالا علاوه بر آثار سوء اقتصادی به عنوان یک چالش امنیتی و اجتماعی در کشور حائز اهمیت است، گفت: این پدیده شوم از یک سو درآمدهای گمرکی و مالیاتی دولت را کاهش می دهد و از طرفی سبب خروج ارز، فرار گسترده سرمایه، افزایش بیکاری و کاهش تولیدات داخلی می شود. 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین