|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۸۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
وی ادامه داد: آتش‌نشانان همزمان با اطفای حریق، سرنشینان خودرو که سه پسر جوان بودند را از خودرو بیرون آوردند. متاسفانه به تائید اموال اورژانس هر سه سرنشین در این حادثه جان خود را از دست داده بودند.
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ سه جوان در خودروی «بی ام و» خبر داد. این خودرو به علت نامعلومی با پایه پل عابر پیاده برخورد کرده و دچار آتش سوزی شده است.

 جلال ملکی با اشاره به اینکه 4:25 دقیقه بامداد امروز تصادفی در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش، نزدیکی پل اشرفی اصفهانی به آتش‌نشانی اعلام شد، گفت: به‌دنبال این خبر دو ایستگاه آتش‌نشانی راهی محل شدند. به دنبال حضور عوامل امداد و نجات در محل، آنها مشاهده کردند خودروی بی ام و مدل جدیدی به دلیل نامشخصی هنگام حرکت از مسیر منحرف شده و با پایه پل عابر پیاده برخورد کرده است. خودرو شعله‌ور شده بود و سه سرنشین آن داخل خودرو محبوس شده بودند. شدت انفجار ناشی از آتش سوزی به حدی بود که تمام قطعات خودرو به اطراف پرت شده بودند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان همزمان با اطفای حریق، سرنشینان خودرو که سه پسر جوان بودند را از خودرو بیرون آوردند. متاسفانه به تائید اموال اورژانس هر سه سرنشین در این حادثه جان خود را از دست داده بودند. خودرو با جرثقیل به محل امنی انتقال داده شد و محل برای تعیین علت حادثه تحویل عوامل اورژانس شد.

به گفته وی این عملیات ساعت 6:26 دقیقه صبح به پایان رسید.






منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین