|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱
کد خبر: ۸۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳
همه کسانی که امروز حق شرکت در انتخابات را پیدا کرده اند و خود را در معرض قضاوت عموم مردم قرار داده اند از فیلتر مراجع رسمی کشور گذشته اند و صلاحیت آن ها تایید شده.
 موسوی، سیدعبدالجواد - این روزها عده ای از دوستان همیشه دلواپس بهانه ای تازه پیدا کرده اند برای منکوب کردن رقبای سیاسی خود. خبری که صحت و سقم آن چندان مشخص نیست. می گویند بی بی سی گفته است به چه کسانی رای بدهید و به چه کسانی رای ندهید. اصل را بر صداقت دوستان می گذاریم و می گوییم این است و جز این نیست. اما فرض که چنین باشد، چه باید کرد؟ تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی که برعهده بی بی سی نبوده.

 همه کسانی که امروز حق شرکت در انتخابات را پیدا کرده اند و خود را در معرض قضاوت عموم مردم قرار داده اند از فیلتر مراجع رسمی کشور گذشته اند و صلاحیت آن ها تایید شده. در نهایت نیز شورای محترم نگهبان که به گفته ریاست محترم آن بر سر اصول انقلاب و اسلام با هیچ کسی تعارف و شوخی ندارد مهر تایید بر صلاحیت نامزدهای انتخاباتی زده. اگر قرار باشد کسانی را که بی بی سی مبلغ آن ها شده مقصر بدانیم و از دایره انقلاب و اسلام خارج، باید ابتدا به شورای نگهبان متعرض شویم که چرا با سهل انگاری زمینه ورود کسانی را به مجلس شورا و خبرگان فراهم نموده که بی بی سی مدافع آن هاست. دیگر آن که مگر بی بی سی از منظر این دوستان مدعی ارزشمداری مکار و حیله گر به شمار نمی آید؟ آیا از کسی که او را حیله گر و مکار می نامید چه انتظاری دارید؟ انتظار دارید صادقانه در دفاع از ارزش های انقلاب و نظام و اسلام قدم بردارد؟ انتظار دارید علم استکبارستیزی بردارد و در دفاع از آرمان های مستضعفان جهان قیام کند؟

شما اگر حرفی برای گفتن دارید و حریفتان را فاقد لیاقت راه یابی به مجلس می دانید ادله خود را بیان کنید. اگر حقیقتا معتقدید این مردم، مردمی فهیم و بالغند شما نیز خود را در معرض قضاوت رای مردم قرار بدهید. بدون آن که گروهی را به استکبار جهانی منتسب کنید و خود را در زمره اولیای الهی قرار دهید بگویید برای مردم این سرزمین و آینده این آب و خاک چه خواهید کرد. در یک شرایط طبیعی هیچ ملتی سرنوشت خود را به یک رسانه آن ور آبی گره نخواهد زد. اگر روزی خدای ناکرده چنین اتفاقی رخ داد به جای سرزنش مردم باید لختی اندیشید که چرا رسانه ای که با پول مردم اداره می شود و خود را ملی می داند نمی تواند در رای مردم تاثیرگذار باشد اما یک شبکه جمع و جور در یک جزیره مه گرفته کوچک می تواند این قدر موثر واقع شود. بیش از این سر به سر دوستان نگذاریم. آن ها بهتر از هرکس دیگری می دانند که صغری و کبرایی که چیده اند از اساس غلط است.آن ها می خواهند با ایجاد دوقطبی ستیز و سازش خود را در زمره انقلابیون جا بزنند و رقیب خود را در صف بیگانه پرستان. آن ها می خواهند ما را بترسانند تا مبادا ناخواسته در صف بیگانگان قرار بگیریم اما مردمی که بارها و بارها در چنین هنگامه هایی شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته اند از چنین هیاهوهایی نمی ترسند و وارد بازی مدعیان ارزشمداری نخواهند شد. راهنمای آن ها عقل و شعور آن هاست حتی اگر لیست مورد نظر آن ها مورد تایید بی بی سی باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین