|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۸۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
به علت آلودگی هوای کرمانشاه امروز یکشنبه تمامی مدارس و تمامی دانشگاهها درکلیه مقاطع در سطح شهر کرمانشاه تعطیل است.
وقوع گرد و غبار و مه مدارس برخی از استان های کشور را تعطیل کرد.

 وقوع گرد و غبار و مه مدارس برخی از استان های کشور را تعطیل کرد. هوای تهران نیز هم اکنون خاکستری شده و متاثر از وجود گرد و غبار است.

تعطیلی مدارس استان اردبیل به علت مه
بنابراین گزارش،بر اساس اطلاعیه‌ صبح امروز که آموزش و پرورش استان اردبیل صادر کرد نوبت صبح امروز یکشنبه دوم اسفند مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی گرمی به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام شد.

با ورود سامانه بارشی در مناطق مختلف استان اردبیل بارش‌های پراکنده برف و باران آغاز شده به طوری که در مناطق کوهستانی بارش به صورت برف بوده است.

این سامانه بارشی که تا دوشنبه فعال خواهد بود به کاهش شدت وزش باد کمک کرده و از وزش تندباد در منطقه کاسته است.

اما با ورود این سامانه کاهش دمای هوا نیز تا پنج درجه اتفاق افتاده به طوری که در منطقه شمالی استان اردبیل  هوای سرد و مه‌ آلود همراه با بارش‌های پراکنده اتفاق افتاده است.


کرمی مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام  هم گفت : بعلت ورود پدیده گرد غبار به استان و براساس تصمیم کمیته اضطرا‌‌‌ر مواقع آلودگی هوا فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی ، مراکز آموزش و دانشگاهها تعطیل و ادارات و  نهادها امروز یکشنبه با دو ساعت تاخیر آغاز می شود.

وی افزود : دستگاههای امدادی و خدماتی باز هستند و دانش آموزانی که المپیاد سلول های بنیادی که دارند امتحان برقرار است.

به علت آلودگی هوای کرمانشاه امروز یکشنبه تمامی مدارس و تمامی دانشگاهها درکلیه مقاطع در سطح شهر کرمانشاه تعطیل است.

گفتنی است براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، بتدریج از بعد از ظهر امروز و فردا با وزش باد شدید جنوبی با سرعت 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت در شمال عربستان، عراق و خوزستان، موجب خیزش گردوخاک میشود و انتظار می‌رود در این مدت در غرب و جنوبغرب کشور در استانهای خوزستان و ایلام سبب گردوخاک شود.

توصیه میشود  هموطنان برای کاهش تاثیر نامطلوب گردوخاک تا حد امکان از تردد در فضای باز اجتناب نمایند و استفاده از ماسک  در فضای باز توصیه میشود.

منبع:میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین