|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۸۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
صداوسیما از دیگرسو گاه‌وبیگاه به سراغ هاشمی هم رفته و می‌رود تا مردم در انتخاب وی دچار تردید و دودلی و ابهام شوند. اتاق‌های فکر و عملیات هم که به روال انتخابات قبل در کار تدارک شب‌نامه و توزیع میلیون‌ها سی‌دی علیه ایشان هستند.
روزنامه شرق در یادداشتی به قلم غلامعلي رجايي-استاد دانشگاه نوشت:

دیروز مراسم سالگرد درگذشت آیت‌الله محمدرضا توسلی، یار دیرین امام، در حسینیه جماران برگزار شد؛ مردی که بیش از٥٠ سال در کنار امام بود.

متأسفانه به‌دلیل کسالت ناشی از تلاش در این روزهای پرمشغله ناشی از انتخابات و دهه فجر نتوانستم در این جلسه شرکت کنم. توسلی، مردی که در دوره خط انحراف دولت قبل - که رئیس آن درحرم امام در حد مجری برنامه با تلاشی کودکانه سعی کرد سخنرانی نوه ایشان را که میزبان مراسم بود و جزء برنامه بود و رسمی همه‌ساله، حذف کند که از سوي اداره‌کنندگان برنامه و شخص نوه شجاع امام که بی‌اعتنا به گفته او در تریبون ظاهر شد و به ایراد سخن پرداخت، ناكام ماند- بر سر دفاع از آرمان‌های امام و در حمایت از یادگاران و بیت شریف و مظلومش تا پای جان ایستاد و در نطقی که در مجمع تشخیص مصلحت در دفاع از حملاتی که به بیت امام شاهد بود بر سر پیمان جان داد.

اما در سیما، خبری حتی در حد چنددقیقه از تعظیم و بزرگداشت این مرد که خدماتش به امام و ایران و انقلاب و مردم فراموش‌شدنی نیست و لابد جرمش این بود و هست که حامی بیت امام است، ندیدم.

صداوسیما حتی گزارش خبر مراسم را پخش نکرد. آن‌وقت تمام اخبار ٢٠:٣٠ در شبکه دو دیشب و هر شب! شده انتشار خبرهایی منفی و خاکستری با زبان طعنه علیه دولت امید برای ناامیدی مردم! این است حال و روزگار ما! عجیب اینکه در کنار این رفتار رسانه ملی، رسانه‌های معتدل و اصلاح‌طلب هم کمتر یادی از این شخصیت و نطق تاریخی لحظات آخر عمر او در مجمع تشخیص مصلحت نظام کردند! حالا هم صداوسیما یادش آمده در اوقات پربیننده به سراغ حوادث انتخابات قبل از مجلس چهارم و حادثه مجلس ششم برود و مستقیما به مجلس بگوید: مردم به اصلاح‌طلبان رأی ندهید!

صداوسیما از دیگرسو گاه‌وبیگاه به سراغ هاشمی هم رفته و می‌رود تا مردم در انتخاب وی دچار تردید و دودلی و ابهام شوند. اتاق‌های فکر و عملیات هم که به روال انتخابات قبل در کار تدارک شب‌نامه و توزیع میلیون‌ها سی‌دی علیه ایشان هستند.

اما در زیر پوست شهر خبرهایی دیگر است. آقایان اندکی سر از جیب تفکر برون آورند و ببینند در فضای مجازی كه کمتر دچار سانسور و کنترل است چه می‌گذرد و واقعیت‌های پیرامونشان چیست؟

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین