|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۸۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تمام رفتارهای کادر درمان زیر ذره‌بین مردم است، بیان کرد: باید شاهد تغییرات و تحولات جدی در حوزه علوم پزشکی دزفول باشیم.
سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان گتوند ضمن گرامیداشت سالروز 29 بهمن‌ماه اظهار داشت: باید به تمامی نیازها و مشکلات مردم توجه کرد چرا که این عدم توجه‌ها و خطاها سبب می‌شود هیچ عهد و پیمانی بین خداوند و مردم نباشد.

وی با اشاره به مجلس شورای اسلام و خبرگان رهبری، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک ساز و کار به نام انتخابات را معین کرده است که مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی می‌توانند ارادت خود را به نظام نشان داده و نیز در تعیین سرنوشت کشور خویش شریک باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خوشحالیم که بیمارستانی با امکانات و تجهیزات مورد نیاز در شهرستان گتوند افتتاح شده است، عنوان کرد: اکنون کار اصلی خدمت‌گذاری پرستاران، کادر درمان، پزشکی، مدیریت و اداری بیمارستان گتوند آغاز شده است.

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت:‌ ما باید در نظر داشته باشیم که مراجعه‌کنندگان در بدترین زمان ممکن به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند به همین دلیل باید بدانیم بیماران نیازمند توجه کادر درمان هستند.

وی با بیان اینکه تمام رفتارهای کادر درمان زیر ذره‌بین مردم است، بیان کرد: باید شاهد تغییرات و تحولات جدی در حوزه علوم پزشکی دزفول باشیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت به دلیل مسائل مالی مشکلاتی دارد اما باید بدانیم که صبر کلید مشکلات است و مردم استان باور داشته باشند که حتماً مشکلاتشان پیگیری خواهد شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی در پاسخ به نماینده شوشتر و گوتوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وجود سی‌تی‌اسکن در تمامی شهرهای کشور به دلیل هزینه زیاد غیرممکن است ولی حتماً یک دستگاه سی‌تی‌اسکن برای شهرستان شوشتر در نظر گرفته می‌شود.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین