|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۸۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
به گفته حلی‌ساز در این کپسول اکسیژن گاز دیگری موجود بوده که موجب این اتفاق نادر شده است.
رئیس بیمارستان چمران در واکنش به خبر فوت مادر در حین زایمان بر اثر سوختگی استنشاق گاز اکسیژن گفت: مسئولان این بیمارستان از طریق وزارت بهداشت پیگیر علت این حادثه هستند اما خوشبختانه حال این بیمار خوب است و تنها دچار سوختگی بسیار خفیفی شده است.

دکتر محمدتقی حلی‌ساز در خصوص انتشاری خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه مادری در بیمارستان چمران حین زایمان نیاز به اکسیژن داشته اما پس از گذاشتن ماسک اکسیژن بر دهان بیمار، وی دچار سوختگی شدید شده است، افزود: این اتفاق مربوط به یک ماه گذشته است و نمی‌دانیم چرا در حال حاضر در فضای مجازی منتشر شده است اما ما از طریق وزارت بهداشت پیگیر علت این حادثه هستیم.

رئیس بیمارستان چمران افزود: عکس‌هایی که در این اخبار درج شده است مربوط به این بیمار نیست زیرا فردی که در بیمارستان زایمان داشته تنها دچار سوختگی بسیار خفیف (دو درصد) شده است. همچنین در اخبار ذکر شده که مادر بعد از رفتن به کما فوت شده است اما در حال حاضر حال این مادر خوب و از بیمارستان ترخیص شده است.

به گفته حلی‌ساز در این کپسول اکسیژن گاز دیگری موجود بوده که موجب این اتفاق نادر شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: روزانه 10 مورد سزارین در بیمارستان چمران انجام می‌شود که تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است به همین دلیل ما پیگیر این حادثه هستیم و از رسانه‌ها درخواست داریم که وارد جزئیات این مسئله نشوند تا مردم در خصوص این بیمارستان و عمل سزارین دچار نگرانی نشوند.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین