|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۸۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
نماینده مردم رشت تاکید کرد: در راستای برجام2 که مقصود عرصه داخلی است لازم است همه سیستم ها با دولت هماهنگ باشند به ویژه آنکه چنانچه مجلس بخواهد مغرضانه به دست و پای دولت بپیچد و مغرضانه کارها را به تعویق بیندازد قطعا این دولت نمی تواند موفق باشد.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: در راستای برجام2 که مقصود عرصه داخلی است لازم است همه سیستم ها با دولت هماهنگ باشند به ویژه آنکه چنانچه مجلس بخواهد مغرضانه به دست و پای دولت بپیچد و مغرضانه کارها را به تعویق بیندازد قطعا این دولت نمی تواند موفق باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص اولویت‌های مجلس دهم  گفت: لازم است دولت پس از اجرایی شدن برجام و در دوران پسا برجام  نقش دولت رفاه را بازی کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: دولت باید از سیاست انقباضی خارج شود و به سمتی دیگر حرکت کند. برخی برنامه‌های دولت به دلیل محدودیت‌ها و وضعیت مالی حذف شد که امروزباید در توسعه خدمات و رفاه مردم متناسب با عدالت محوری باید تلاش کند.

وی با تاکید بر این موضوع که برجام موفقیت مردم است اظهار داشت: امروز که گشایش‌هایی  در زمینه فعالیت‌های اقتصادی و تجاری ایجاد شده است مردم باید مزد زحمات خود را بگیرند و به همین منظور دولت باید از کاهش خدمات نسبت به افزایش خدمات پیش رود و در فکر پررنگ کردن سفره های مردم که پیش از این با نفت به آتش کشیده شده باشد.

جعفرزاده ایمن آبادی نقش مجلس را در این زمینه اینگونه توصیف کرد که : مجلس باید به دولت کمک کند؛ در واقع دولت رفاه با رونق تولید و اشتغال مورد مطالبه مردم است و مجلس در این عرصه باید در کنار دولت باشد.

جعفرزاده ایمن آبادی در ارزیابی مجلس قبل بیان کرد: به علت سیاست زدگی و محدودیت های منابعی که در مجلس نهم وجود داشت خیلی نتوانستیم در مجلس نهم موفق باشیم و باید این جسارت وجود داشته باشد که مجلس نهم به علت کوتاهی هایی که کرده است از مردم عذرخواهی کند و از این طریق بخشی از مطالبات بحق مردم را پاسخگو باشد و امیدواریم مجلس دهم به این گونه نباشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت و گو با برنا، در خصوص برجام 2 نیز اظهار داشت: دولت موفقیت بسیار خوبی در زمینه برجام داشته است و کاری را که همه گمان می کردند غیر ممکن باشد بر اساس تجربه بسیار بالایی که در کادر دولت وجود داشت و درایت خود رئیس جمهور تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری داشته و این امید شکل گرفت که در عرصه داخلی نیز دولت یازدهم موفق باشد اگر ما در سیاست خارجی موفق نبودیم امروز نیز نمی توانستیم این انتظار را داشته باشیم که در عرصه داخلی حرکت هایی انجام شود.

وی افزود: به نظر می رسد دولت امروز تمرکز خود را متوجه سیاست داخلی کرده است تا در همه حوزه‌ها کم و کاستی های را رفع کند و طبیعی است که مجلس دهم باید مجلسی همگام با دولت باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: در راستای برجام2 که مقصود عرصه داخلی است لازم است همه سیستم ها با دولت هماهنگ باشند به ویژه آنکه چنانچه مجلس بخواهد مغرضانه به دست و پای دولت بپیچد و مغرضانه کارها را به تعویق بیندازد قطعا این دولت نمی تواند موفق باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین