|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۲
کد خبر: ۸۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
اصولگرايانی كه به عضويت شوراي شهر درآمده‌اند برخی با صدهزار راي توانسته‌اند به صندلي شورا تكيه بزنند بنابراین اگر ما در انتخابات غايب باشيم نفع این غیبت به جيب جريان تندرو سرازير خواهد شد و مجلسي با ساختار شوراي شهر را شاهد خواهيم بود و اعضاي جبهه پايداري با 300هزار راي وارد مجلس خواهند شد.
روزنامه آرمان در یادداشتی به قلم صادق زيباكلام نوشت:
 

جدا از آنكه شماري از 16نفري كه در ليست مورد حمايت آيت‌ا... هاشمي برای مجلس خبرگان براي نسل بعد از انقلاب يعني دهه شصت و هفتادي‌ها ناشناس هستند برخي ديگر نيز به صورت جدي جزو اصولگرايان به شمار مي‌آيند بنابراين بسياري از آيت‌ا... هاشمي اين سوال را مي‌پرسند كه چرا از اين ليست حمايت كرده‌اند؟ و چرا بايد به اين ليست راي داد؟ در پاسخ به كساني که حاضر نيستند به تماميت اين ليست راي دهند و حتي اعلام كرده‌اند كه تنها به آيت‌ا... هاشمي و آقاي روحاني و همچنين آقاي علوي راي مي‌دهند، بايد گفت عدم راي به اين ليست به طور يقين موجب مي‌شود افرادي مخالف آيت‌ا... هاشمي به مجلس خبرگان وارد شوند. گاه شاهد اين تجربه بوده‌ايم كه راي‌دهندگان به هر دليل نمي‌خواهند در انتخابات شركت كنند و عدم شركت آنها در حقيقت به نفع جريانات تندرو تمام شده است، آنهايي كه عدم شركت در انتخابات را به منزله اعتراض مي‌دانند بايد دقت داشته باشند كه چه درصد شركت در انتخابات بالا باشد و چه پايين اين مورد با گذشت چند ماه از انتخابات فراموش مي‌شود وآنچه باقي مي‌ماند مجلس خبرگاني است كه اعضاي آن چندان قرابت فکری با آیت‌ا... هاشمی ندارند.

لذا بايد در انتخابات شركت كرد و به تمامي اعضاي مورد حمايت آیت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني در خبرگان راي داد و تلاش کرد با راي دادن به این ليست، مجلس خبرگان اعتدالي را روي كار آورد. دقيقا مشابه اين نمونه درباره ليست اصلاح‌طلبان استان تهران در مجلس شورای اسلامی وجود دارد؛ اگر ما به پاي صندق‌هاي راي نرويم و به ليست ائتلاف اصلاحات راي ندهيم یا به هر دليلي در انتخابات شرکت نکنیم باید در خاطر داشته باشيم این موضوع به نفع تندروها تمام خواهد شد. امروز شوراي شهر تهران در دست اصولگرايان است زيرا كساني كه در انتخابات24خرداد 92 شركت نكردند موجب ساختار فعلي شوراي شهر تهران شدند. اصولگرايانی كه به عضويت شوراي شهر درآمده‌اند برخی با صدهزار راي توانسته‌اند به صندلي شورا تكيه بزنند بنابراین اگر ما در انتخابات غايب باشيم نفع این غیبت به جيب جريان تندرو سرازير خواهد شد و مجلسي با ساختار شوراي شهر را شاهد خواهيم بود و اعضاي جبهه پايداري با 300هزار راي وارد مجلس خواهند شد. برخی نمايندگان فعلي تهران در مجلس شوراي اسلامي از كل آراي شش‌ميليوني واجد شرايط انتخابات تنها با 300هزار راي وارد مجلس شده‌اند در حالي كه اگر مردم در انتخابات راي مي‌دادند قطعا تندروها به مجلس نمي‌ رفتند. همين داستان در هفتم اسفند ماه اتفاق خواهد افتاد؛ اگر به هر عنواني به ليست ائتلاف و 16نفره مورد حمايت آيت‌ا... هاشمي راي ندهيم حاصل آن يك مجلس با نمايندگانی خواهد بود که تمایل به مشی سیاسی افرادی همچون آیت ا... هاشمی نخواهند داشت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
حدیثه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
0
0
مقام معظم رهبری:
آن کسی که اسلام را نمی پسندد و مقرّرات اسلامی را قبول نمی کند و برای خاطر دل بیگانگان و خوشامد دیگران، به انقلاب و ارزشهای انقلابی اهانت می کند و یا به خاطر ترس از دیگران، به جای این که به ملت گرایش نشان دهد، به دشمن گرایش نشان می دهد و آن کسی که تقوای لازم را ندارد و اهل معنویّات نیست و اهل دنیاست و فقط برای نام و نشان و استفاده ی شخصی، این مسؤولیت را می خواهد، او لایق و شایسته ی این کار نیست.
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز عید فطر 01/12/1374
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین