|
|
امروز: چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷
کد خبر: ۸۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
تیم زیر 19 سال ایران چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهر قدس مصاف دوستانه ای با تیم نفت عراق خواهد داشت و این همان تیمی است که از جاسم کرار در ترکیب خود بهره می برد.
تیم ملی جوانان به تازگی اردوی داخلی خود را در کمپ تیم های ملی آغاز کرده است.

 این اردو از شنبه آغاز شده و تا پنج شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

تیم زیر 19 سال ایران چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهر قدس مصاف دوستانه ای با تیم نفت عراق خواهد داشت و این همان تیمی است که از جاسم کرار در ترکیب خود بهره می برد.

تیم نفت عراق به این دلیل به تهران سفر می کند تا هفته آینده با نماینده لبنان در ای اف سی کاپ دیدار کند و پیش از آن می خواهد در یک دیدار دوستانه سبک با تیم جوانان بازی کند. به توجه به درگیری های در عراق این تیم ایران را به عنوان میزبان بازی های خود در ای اف سی کاپ به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده است و به نظر می رسد در این بازی شاهد حضور جاسم کرار در ترکیب تیم نفت باشیم. به واقع او در این بازی رودرروی ایران بازی خواهد کرد.

اما از دیگر اخبار جالب تیم جوانان می توانیم به خط خوردن رضا شکاری اشاره کنیم. بازیکن شاخص ذوب آهن به دلیل عدم همراهی تیم زیر 19 سال ایران در تورنمنت ترکیه خط خورده است! او اذعان کرده بود مصدوم است و نمی تواند تیم جوانان را در تورنمنت  ترکیه همراهی کند اما بلافاصله در ترکیب ذوب آهن در بازی های جام شهدا به میدان رفت! به همین دلیل امیرحسین پیروانی او را خط زده تا نشان دهد به بهای نتیجه گیری حاضر نیست چشم خود را روی بی انضباطی ببندد.

تیم جوانان حضور خود در تورنمنت اسپانیا قطعی کرده است. تورنمنتی که مرداد ماه با حضور تیم هایی چون آمریکا، اسپانیا، آرژانتین، قطر، چین، روسیه و دو تیم دیگر برگزار می شود. در این تورنمنت همه تیم ها به جز ایران، که با تیم زیر 19 سال حاضر خواهد بود، با تیم زیر 20 سال به میدان خواهند آمد. البته این تورنمنت در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود اما به هر صورت احتمال رویارویی ایران با آمریکا و دیگر تیم های شاخص چون آرژانتین وجود دارد.

تیم جوانان همچنین قصد دارد خرداد ماه اردویی را در آلمان برپا کند و در این اردو هم چند بازی دوستانه با تیم های آلمانی انجام خواهد داد.

منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین