|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۸۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
در اواسط بهمن ماه امسال مرد میانسالی با مراجعه به یکی از کلانتری‌های شهرستان قرچک اعلام کرد توسط دو پسر جوان مورد آدم ربایی و تهدید به قتل قرار گرفته است.
پسران جوانی که با استفاده از شوکر و چاقو مرد میانسال را دزدیده بودند توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

 در اواسط بهمن ماه امسال مرد میانسالی با مراجعه به یکی از کلانتری‌های شهرستان قرچک اعلام کرد توسط دو پسر جوان مورد آدم ربایی و تهدید به قتل قرار گرفته است.

مرد میانسال در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: ساعت 11 صبح سوم بهمن ماه زمانی که با خودروی پرایدم مشغول تردد بین فلکه اول و دوم خزانه تهران بودم دو مرد ناشناس که حدود 30 سال سن داشتند سوار بر ماشینم شدم و تقاضا کردند آنها را تا فاصله کمی جلوتر برسانم اما ناگهان این دو نفر با استفاده از سلاح سرد، اسپری اشک‌آور و شوکر از من خواستند به مسیرم ادامه بدهم و گفتند اگر به خواسته آنها تمکین نکنم من را می‌کشند.این دو نفر دست و پایم را بستند و به چشمانم چشم‌‌بند زدند.

مرد میانسال ادامه اظهاراتش را به مأموران اینگونه ادامه داد: بعد از 5 ساعت این دو نفر من را درون کانال آب در قرچک رها کردند و سریعاً از آنجا گریختند و من نیز توانستم با کمک کارکنان آب شیرین‌کن نجات پیدا کنم.

مردان ناشناس علاوه بر ماشینم دسته چک، موبایل، کارت‌های بانکی و سند منزلم که داخل داشبورد خودرو بود را به سرقت بردند و به شدت من را کتک زدند و دندان‌هایم را خرد کردند.

مرد میانسال در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: ششم بهمن ماه امسال این دو نفر با من تماس گرفتند و گفتند که اگر تا 12 ساعت دیگر سه میلیون تومان پول به آنها ندهم ماشینم را دیگر پس نخواهند داد. آنها همچنین من و اعضای خانواده‌ام را تهدید به قتل کردند و گفتند از خودرویم برای حمل مواد مخدر استفاده می‌کنند.

با توجه به اینکه وقوع این آدم‌ربایی در تهران اتفاق افتاده بود پرونده به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد و به دستور بازپرس پرونده تلاش برای دستگیری دو متهم آغاز شد تا اینکه با استفاده از چهره‌نگاری‌هایی که توسط شاکی پرونده انجام شد هر دو متهم دستگیر شدند و صبح مروز در مقابل بازپرس پرونده قرار گرفتند.

حامد متهم 22 ساله این آدم‌ربایی با اقرار به دزدیدن مرد میانسال به بازپرس پرونده گفت: به دلیل مشکلات مالی که داشتم با یکی از دوستان معتادم در میدان شوش صحبت کردم و قرار شد برای حل مشکلات مالی‌مان ماشین بدزدیم به همین خاطر با دوستم به سمت ترمینال جنوب رفتیم و در آنجا بعد از زورگیری از مردم میانسال ماشین آنها را سرقت کردیم.

دیگر متهم این پرونده نیز که 32 سال سن داشت در اعترافاتش به بازپرس پرونده گفت: بعد از اینکه از مرد میانسال را مورد تهدید قرار دادیم وی را در کانال آبی در شهرستان قرچک رها کردیم و در این آدم‌ربایی از شوکر و چاقو استفاده کردیم.

با اعتراف دو متهم این پرونده به آدم ربایی و سرقت، به دستور محسن مدیرروستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار اداره پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین