|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۸۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
ثابتی جانباز 45 درصد حالت اشتغال است که در مناطق عملیاتی اشنویه و شلمچه حضور داشته و در عملیات کربلای 5 به درجه جانبازی نایل شده است.
هم‌زمان با دهه‌فجر، مدیرعامل بانک ملی ایران با حضور در منزل همکار شهید عبدالغفار کیایی‌نژاد با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

 در این دیدار که جمعی از مسئولان بانک ملی ایران، عبدالناصر همتی مدیرعامل را همراهی می‌کردند، وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید معزز گفت: همه ما باید قدردان شهدا باشیم که با شهادت خود به کشورمان عزت بخشیدند. امیدوارم خداوند به همه ما توفیق بدهد که از رهروان راستین شهدا باشیم.

شهید کیانی‌نژاد در سال 1327 در طالقان به دنیا آمد. وی سه بار عازم جبهه شد و در اعزام آخر، در عملیات والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نایل شد. پیکر مطهرش پس از چند سال، با جستجوی گروه‌های تفحص کشف و به گلزار شهدای شهرستان کن انتقال پیدا کرد.

همتی همچنین با حضور در منزل همکار جانباز حمیدرضا ثابتی ضمن دیدار با وی از نزدیک در جریان مسائل معیشتی و درمانی وی قرار گرفت. مدیرعامل در این دیدار گفت: همه ما مدیون زحمات و رشادت‌های شهدا و جانبازان هستیم و همواره باید قدردان این عزیزان باشیم. به همین منظور ضرورت دارد مسائل و مشکلات همکاران جانباز در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شود.

ثابتی جانباز 45 درصد حالت اشتغال است که در مناطق عملیاتی اشنویه و شلمچه حضور داشته و در عملیات کربلای 5 به درجه جانبازی نایل شده است.

در این دیدار، همتی را، محمدعلی ایزدی معاونت منابع انسانی، محمد توکلی رییس اداره کل رفاه و درمان، هومن رضا مدنی‌شاهرودی رییس اداره کل حوزه مدیریت، حشمت اله حسینی رییس اداره کل روابط عمومی و ابوالقاسم خسروی نماینده امور جانبازان و ایثارگران همراهی می‌کردند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین