کد خبر: ۸۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کاربرانی که اقدام به ساخت و توزیع محتوای تصویری دارند می‌توانند نهایت استفاده را از این ویژگی‌های جدید داشته باشند.
زین پس می‌توانید تعداد دفعات بازدید از ویدئوی ارسالی در اینستاگرام را ببینید.

 
 ویژگی جدید شمارش تعداد بازدید ویدئوها در کنار اتصال چند حساب کاربری به یک اکانت کاربران 400 میلیونی این شبکه اجتماعی-تصویری را خشنود ساخته است و نشان می‌دهد فیس‌بوک، مالک این شبکه، در تلاش است تا حداکثر رضایت کاربران خود را به دست آورد.
کاربرانی که اقدام به ساخت و توزیع محتوای تصویری دارند می‌توانند نهایت استفاده را از این ویژگی‌های جدید داشته باشند.

مقایسه تعداد بازدید و تعداد لایک‌ها می‌تواند برای کاربران حرفه‌ای درخور توجه باشد تا به فیدبک مناسب درباره محتوای ارسالی بیشتر فکر کنند.

فیس‌بوک قول داده است ویژگی‌های بیشتر درخواستی از سوی کاربران را در سال 2016 به اینستاگرام بیفزاید.

تصویر زیر ویژگی جدید را نشان می‌دهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین