|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۸۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
ساعتی دیگر زنگ اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر به صدا درمی‌آید تا پرونده نخستین نمایش‌های عمومی فیلم‌های امسال بسته و جوایز میان آنها تقسیم شود. ورود میهمانان به کاخ جشنواره آغاز شده و ماموران تشریفات با دقت حاضران را راهنمایی می‌کنند.
اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر با اینکه از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود اما از هم‌اکنون تجمع مردم در ورودی درب‌های برج میلاد آغاز شده و بیشتر آنها در جستجوی کارت دعوتی برای ورود به سالن برگزاری اختتامیه هستند.

تفاوت شیوه برگزاری این مراسم با بسیاری از نشست‌هایی که تا روز گذشته در کاخ جشنواره برگزار شده؛ هماهنگی کارت‌ها با شماره‌ی صندلی‌هایی‌ست که قرار است مهمانان روی آنها بنشینند. از این رو ماموران تشریفات سالن‌ها با دقت کارت‌های دعوت را بررسی کرده و آنها را با شماره صندلی میهمان هماهنگ می‌کنند.

در میان شلوغی موجود درمقابل درب ورودی برج میلاد؛ مهمانان ویژه این مراسم شامل نامزدهای بخش‌های مختلف؛ هنرمندان میهمان و مدیران دعوت شده برای مراسم؛ سوار بر اتومبیل‌های تشریفات وارد پارکینگ‌های مخصوص شده و از آنجا به سمت سالن هدایت می‌شوند.

در این مراسم برندگان بخش‌های سودای سیمرغ، نگاه نو، سینماحقیقت و هنر و تجربه معرفی می‌شوند.

اگرچه قرار است این مراسم بدون فرش قرمز برگزار شود؛ گفته می‌شود حدود دو هزار کارت برای مهمانان امشب تدارک دیده شده است.

قرار است مراسم اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر به‌صورت مستقیم از دو شبکه نمایش و خبر پخش شود. البته رسم سال‌های قبل تلویزیون برای پخش مراسم‌های اختتامیه جشنواره فیلم فجر؛ عدم نمایش حضور بانوان و بازیگران و کارگردانان بر روی سن و در مواقعی مواقع پخش تصاویر لان‌شات از برخی از آنها بوده است. باید دید امسال صداوسیما برای حضور بانوان در این مراسم چه برنامه‌ای تدارک دیده است.

سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر با دبیری محمد حیدری به کار خود پایان می‌دهد. حیدری از همان نخستین روز جشنواره پست دبیری این جشنواره را برای سال آینده نیز از آن خود کرد. باید دید با نقدهای زیادی که به این دوره از جشنواره وارد است؛ آیا رئیس سازمان سینمایی همچنان بر این تصمیم خود مصر خواهد بود؟
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین