|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۸۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
استاندار اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم که سبلان به عنوان یک اثر جهانی به ثبت برسد که مقدمات این کار نیز انجام شده است.
مجید خدابخش عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان سرعین که با اعتبار بالغ بر 23 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 یک معجزه الهی بود به طوری که بعد از 37 سال از گشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد هستیم که کشور ما به یک کشور قدرتمند در سطح منطقه و جهان تبدیل شده است که این خود به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: مدرسه شبانه‌روزی شهر سرعین نیز که حدود 10 سال گذشته کلنگ‌زنی شده بود با کمک یک خیر نیک‌اندیش سرانجام به بهره‌برداری رسید و دانش‌آموزان روستایی که امکان تحصیل در منطقه را ندارند می‌توانند در این مدرسه به آموزش مشغول شوند که راه‌اندازی این مجتمع آموزشی توسط خیر نیک‌اندیش بسیار حائز اهمیت است.

استاندار اردبیل افزود: سرعین به عنوان یک شهر گردشگری و توریستی است که به وجود چشمه‌های آبگرم شناخته شده است که اهالی شهرستان سرعین باید دقت داشته باشند از گردشگران داخلی و خارجی چنان استقبال مناسبی کنند چرا که گردشگری یکی از اصلی‌ترین محورهای توسعه استان و به تبع آن شهرستان سرعین است.

خدابخش تصریح کرد: وجود پیست اسکی آلوارس یک پتانسیل مناسب است چرا که می‌توانیم از حضور مسافران خارجی و کشورهای عربی برای حضور در این پیست دعوت کنیم که توریسم ورزشی می‌تواند یکی از راه‌های قابل توجه برای بخش گردشگری استان اردبیل باشد.

وی گفت: حوزه‌های گردشگری و کشاورزی از جمله راهکارهای مفید برای پیشرفت و توسعه استان اردبیل هستند که شهرستان سرعین به عنوان یک منطقه مسافرپذیر باید این فرهنگ را به خوبی اجرایی کرده و بتواند در توسعه شهرتان و توسعه استان اردبیل نقش آفرینی کند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین