|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۸۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولیت دولت در موقعیت کنونی مملکت و جهان بسیار خطیر و بزرگ است و وظیفه سنگینی بر دوش آنان می باشد بیان کرد: دولت در حدّ توان خود خدمات زیادی را انجام داده که قابل تقدیر است و باید بیشتر از اینها خدمت کند.
آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با تشکّر از زحمات دولت برای رفاه حال مردم و کمک به محرومان گفت: این دولت گام های خوبی در انجام خدمت به مردم و عظمت و عزّت مملکت برداشته که قابل تقدیر است و رضایتمندی مردم را در پی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله صافی گلپایگانی، وی عصر سه شنبه در دیدار معاون اول رئیس جمهوری، وزیر نیرو و وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابلاغ سلام به رئیس جمهوری با اشاره به اهمیت اخلاص و نیت پاک در کارها افزود: در روایات داریم هر کس که برای خدا کار کند، خدا هم با اوست.

وی ادامه داد: کار مهمّ شما، اعتلا و استقلال کشور و بی نیازی مملکت از دیگران می باشد که باید در فنآوری و علم از دیگران برتر بوده و محتاج به آنان نباشیم.

آیت الله صافی گلپایگانی در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به دهه فجر اظهار داشت: این دهه به معنای واقعی آن، مبارک و دهه شکر و سپاس است که مردم در سایه دین توانستند انقلاب نموده و تعالیم ارزشمند اسلامی را در مملکت دوباره احیاء کنند.

وی افزود: مردم در این راه با تحمّل مشقّات و مشکلات زیاد و با جانفشانی شهداء توانستند ارزش های اسلامی را در مملکت، پایه گذاری کنند؛ لذا باید شکر این نعمت بزرگ را بجا آورده و در درگاه خداوند متعال سپاسگزار باشیم و نباید با کارهای خلاف شرع و غیر ارزشی کفران نعمت بکنیم که در پیشگاه خداوند و ارواح طیّبه شهدا مسئولیم.

آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولیت دولت در موقعیت کنونی مملکت و جهان بسیار خطیر و بزرگ است و وظیفه سنگینی بر دوش آنان می باشد بیان کرد: دولت در حدّ توان خود خدمات زیادی را انجام داده که قابل تقدیر است و باید بیشتر از اینها خدمت کند.

وی افزود: توقّع ما از این دولت و شخص رئیس جمهوری زیاد است؛ البته این دولت که برای عزّت نظام و مملکت در سایه تعالیم حیات بخش اسلام خدمت می کند مورد علاقه من است و نیز شخص رئیس جمهوری را دوست داشته و دعا می کنم که در جلب رضایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رفع مشکلات مملکت و رفاه و معیشت ضعفا موفّق باشند و از فرصت ها استفاده نموده و راه صحیح که همان راه دین و عزّت مسلمانان است را ادامه دهند.

اسحاق جهانگیری نیز در ابتدای این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهوری به آیت الله صافی گلپایگانی و تشکّر از توصیه ها و ارشادات ایشان، گزارشی از سفر خود به قم و فعالیت های دولت ارائه داد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۱
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
1
أَثابکم الله تعالی أَجراً عظیما

إِن شاءالله تعالی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین