|
|
امروز: دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۸۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
ساعت 18 روز گذشته مأموران گشت پلیس در اتوبان شهید باقری، متوجه رفتارهای مشکوک دو سرنشین خودرو هیوندا شدند.
دو سارق جوان که اقدام به سرقت خودروی هیوندا کرده بودند، در عملیات تعقیب و گریز پلیس، پس از شلیک مأموران، متوقف و دستگیر شدند.

 ساعت 18 روز گذشته مأموران گشت پلیس در اتوبان شهید باقری، متوجه رفتارهای مشکوک دو سرنشین خودرو هیوندا شدند.
 
با بررسی پلاک خودرو، مأموران پلیس متوجه شدند خودروی گرانقیمت، دو روز قبل در شرق تهران، سرقت شده است. ماموران پلیس بلافاصله به دو سرنشین خودرو، فرمان ایست دادند؛ اما سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند به سرعت اقدام به فرار کردند.

سرانجام ماموران پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز و توجه نکردن سارقان به هشدار، اقدام به تیر اندازی به طرف خودرو کرده و پس از اصابت تیر به لاستیک خودرو، سارقان با به جا گذاشتن خودرو، به صورت پیاده اقدام به فرار کردند؛ اما خیلی زود از سوی مأموران شناسایی و دستگیر شدند.

روز گذشته با انتقال دو مرد سارق به دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات از آنها آغاز شد.



علی 36ساله با اعتراف به سرقت خودروی هیوندا گفت: من و همدستم به مواد مخدر شیشه اعتیاد داریم و چند باری نیز به اتهام سرقت خودرو دستگیر شده و به زندان افتاده ایم. بعد از آزادی از زندان دوباره تصمیم به سرقت خودروهای گرانقیمت گرفتیم. با پرسه زنی در مناطق خلوت شهر، خودروهای گرانقیمت را شناسایی کردیم و در یک فرصت مناسب، آنها را سرقت می‌کردیم. در این مدت 4خودروی گرانقیمت را سرقت کرده و پس از برداشتن لوازم با ارزش آنها را در محلات خلوت شهر رها می‌کردیم.

با اعتراف مرد سارق و همدستش دو متهم به اتهام سرقت خودروی گرانقیمت با دستور علی وسیله ایزد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت بازداشت شدند و برای شناسایی سایر جرائمشان دراختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: میزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین