کد خبر: ۸۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
معاون خدمات شهری شهردار تهران با اشاره به انتقاد اعضای شورای نسبت به توزیع میوه های خارجی در میایدن میوه و تره بار گفت: فروش میوه های خارجی بدون مجوز در میادین میوه و تره بار شهرداری ممنوع است و هر میوه‌ای که مجوز رسمی داشته باشد، توزیع می‌شود.
مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در دویست و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران از برنامه‌ریزی شهرداری برای تأمین میوه و مایحتاج شهروندان در آستانه سال نو خبر داد و گفت: در این زمینه میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های شهروند سرویس خوبی ارائه خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه فروش هرگونه میوه خارجی در سطح میادین میوه و تره بار شهرداری به‌طورکلی ممنوع شده است، تصریح کرد: هر میوه‌ای که مجوز رسمی داشته باشد، از جمله موز و آناناس که از مجاری قانونی و با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت وارد می شوند در سطح شهر توزیع می‌شود.

عبداللهی در توضیحی دیگر اظهار داشت: میدان مرکزی شهر تحت نظارت شهرداری تهران اداره نمی شود بلکه تحت نظارت اتحادیه بارفروشان و مقررات نظام صنفی اداره می شود.

معاون شهردار تهران همچنین به برنامه‌ریزی شهرداری تهران در آستانه سال نو، برای تأمین میوه و مایحتاج شهروندان، خاطرنشان کرد: در این زمینه برنامه‌هایی در حال اجراست و مشکلی در میادین و فروشگاه‌های شهروند نخواهیم داشت و قطعاً سرویس خوبی را به شهروندان ارائه خواهیم کرد.

در جلسه امروز شورای شهر تهران، اعضای شورای شهر تهران پیشنهاد کردند طرحی در شورا مصوب شود که توزیع میوه‌های خارجی از جمله میوه های امریکایی در میادین میوه و تره‌بار ممنوع شود.
منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین