|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۸۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
ناگهان مردی از پشت سر کنار گوش من شروع به صحبت کرد. او از من خواست تا شب را با او بگذرانم و بعد از تکرار حرف های زشت دستانش را به سمت کمر من آورد.
خبرنگار زن که در حال اجرای برنامه زنده مقابل دوربین بود توسط یک مرد مست مورد تجاوز قرار گرفت و این مرد گزارش را قطع کرد.

خبرنگار و روزنامه نگار زن بلژیکی در حین تهیه گزارش از سوی یک مرد مست مورد تجازو قرار گرفت.



به گزارش دیلی میل ” اسمرا دلا لابی” گزارشگر زن بلژیکی از حرکات زشت چند مرد جوان که پشت سر او ایستاده بودند بی اطلاع بود و مشغول صحبت در مقابل دوربین بود که ناگهان متوجه نیت شوم یکی از مردان شد.

خانم ” لابی ” در رابطه با این اتفاق گفت : در صحبت مقابل دوربین بودم . برنامه زنده بود و من در رابطه با شور و هیجان مردم در مراسم و جشن عید سال نو می گفتم.

 محیط شهر به قدری نا مناسب بود که حتی فرد مبتلا به سرماخوردگی هم می توانست بوی الکل را استشمام کند.

 
ناگهان مردی از پشت سر کنار گوش من شروع به صحبت کرد. او از من خواست تا شب را با او بگذرانم و بعد از تکرار حرف های زشت دستانش را به سمت کمر من آورد.

با این حرکت او فیلمبردار خشمگین شد و سعی کرد با اشاره مرد مست را متوجه شرایط کاری ما کند و او را به نحوی از محل تهیه گزارش دور نماید اما مرد متجاوز هیچ توجهی به او نداشت و دستانش را بالا برد، امکان ادامه ضبط برنامه وجود نداشت.

برنامه برای دقایقی قطع شد اما تا حدودی مردم حرکات زشت آن مرد مست را در تلویزیون دیدند. در نهایت من توانستم با دخالت پلیس از شر مرد متجاوز خلاص شوم.

منبع:نمناک



 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین