|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۸۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
یک عضو کمیسیون فرهنگی درباره حواشی ایجاد شده در سازمان صدا و سیما، گفت: مسئولان باید به مردم پاسخ بدهند که این چه اتفاقاتی است که در سازمان صداوسیما به‌عنوان یک دانشگاه بزرگ اسلامی رخ می‌دهد.
مسئولان باید به مردم پاسخ بدهند که این چه اتفاقی است که در سازمان صداوسیما به عنوان یک دانشگاه بزرگ اسلامی رخ می دهد. این وظیفه بر عهده مسئولان صداوسیماست وگرنه با واکنش نمایندگان مساله ای حل نمی شود.

یک عضو کمیسیون فرهنگی درباره حواشی ایجاد شده در سازمان صدا و سیما، گفت: مسئولان باید به مردم پاسخ بدهند که این چه اتفاقاتی است که در سازمان صداوسیما به‌عنوان یک دانشگاه بزرگ اسلامی رخ می‌دهد.

علی مطهری درباره حواشی اخیر شبکه پرس تی وی از جمله خروج از کشور شهرزاد میرقلی خانی بازرس ویژه صداوسیما و کشف حجاب او و همچنین طرح ادعای آزار جنسی از سوی شینا شیرانی گزارشگر سابق شبکه پرس‎تی‎وی، گفت: ابتدا می‌بایست موضوع به‌صورت دقیق و روشن مشخص شود. چون ازیک‌طرف هر زنی می‌تواند با ادعای تعرض یا تجاوز با آبروی یک نفر بازی کند و از طرف دیگر نیز طرح چنین ادعایی موضوع کمی نیست و آبروی همان زن را تهدید می‌کند. اگر هم‌چنین اتفاقی رخ‌داده باشد و ادعا درست باشد باز باید دید که دلایل این اتفاق چه بوده و مقصر اصلی چه کسی است.

این نماینده تهران در مجلس بعدتر در پاسخ به این پرسش که مجلس چه تصمیمی در قبال این اتفاقات خواهد گرفت، افزود: در حال حاضر و بدون اطلاع از جزییات نمی‌توان چیزی گفت. متأسفانه یکی از نتایج سو در محیط‌های مختلط همین مسائل است.

او همچنین درباره کشف حجاب بازرس ویژه صداوسیما نیز تصریح کرد: درباره ایشان من شنیده بودم همسرشان پست حساسی در نظام داشته و باهدف جلوگیری از خروج ایشان از کشور و حفظ وی تصمیم به انتصاب همسرشان به‌عنوان بازرس ویژه صداوسیما گرفتند ولی به هر ترتیبی این خانم از کشور خارج شد و این اتفاقات رخ داد.

مطهری در ادامه و در واکنش به اینکه آقای سرافراز رئیس سازمان صداوسیما به‌رغم تذکرات مکرر مقامات اطلاعاتی در خصوص بازرس ویژه صداوسیما بازهم تأکید بر حفظ ایشان داشته است، تصریح کرد: همان‌طور که مطرح است خیلی‌ها به این انتصاب اعتراض داشتند و دائماً این سؤال را مطرح می‌کردند که چرا چنین فردی باید در این حوزه و با این مقام و مرتبه فعالیت کند حتی این موضوع در کمیسیون فرهنگی مجلس هم طرح شد و درنهایت نیز به اینجا ختم شد. باید آقای سرافراز در خصوص این اتفاق توضیح بدهند و ما نمایندگان مجلس نیز بخواهیم که ایشان پاسخی ارائه کنند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که کمیسیون فرهنگی مجلس چه تصمیمی درباره این اتفاقات خواهد داشت، اعلام کرد: الان که مجلس تعطیل است و همه در فکر انتخابات هستند. اگر مجلس دایر بود حتما این مسائل مطرح می‌شدند. در درجه اول شخص آقای سرافراز و مقامات عالی سازمان صداوسیما باید توضیح بدهند.

مطهری در پاسخ به این سؤال که صداوسیما در مقابل هر حاشیه مرتب با خبرنگاران یا شبکه‌های خارجی واکنش‌های جدی اتخاذ می‌کند ولی در مواجه با چنین اتفاقاتی جوابی جز سکوت ندارد، گفت: بالاخره همین خبرنگاران و روزنامه و رسانه‌ها باید این موضوع را تا آنجایی ادامه بدهند که صداوسیما و مسئولان عالی آن پاسخگوی اتفاقات باشند.

او ادامه داد: مسئولان باید به مردم پاسخ بدهند که این چه اتفاقی است که در سازمان صداوسیما به‌عنوان یک دانشگاه بزرگ اسلامی رخ می‌دهد. این وظیفه بر عهده مسئولان صداوسیماست وگرنه با واکنش نمایندگان مسئله‌ای حل نمی‌شود. بنابراین این وظیفه بر عهده مسئولان صداوسیماست وگرنه با واکنش نمایندگان مساله ای حل نمی شود.

منبع: رویداد24
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین