|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۸۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: بعضی از این مشکلات به وجود آمده و رد صلاحیت‌ها قابل پیش‌بینی بود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که در حاشیه همایش سراسری حزب اعتماد ملی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، تأکید کرد: توصیه ما به همه دست‌اندرکاران انتخابات و شرکت کنندگان این است که مبنا و معیار خود را قانون قرار دهند و به قانون عمل کنند و باید همه به مر قانون عمل کنیم و اگر این را ملاک عمل قرار دهیم بسیاری از مشکلات و اختلاف نظرها وجود نخواهد داشت.

وی در خصوص چگونگی انتشار لیست اصلاح‌طلبان، گفت: اصلاح‌طلبان لیستی خواهند داد تا مردم با خیال راحت بتوانند به همه آن لیست رأی دهند و تا چند روز آینده با توجه به اینکه اعلام شده ممکن است تعداد تأیید صلاحیت‌شدگان افزایش پیدا کند لیست خود را ارائه خواهیم کرد و چگونگی انتشار لیست و اجماع احتمالی با سایر جریان‌ها بماند برای زمانی که لیست اعلام عمومی شد.

وی افزود: برای حضور در لیست اصلاح‌طلبان افراد باید ویژگی‌های لازم را احراز کنند و هر کس بخواهد در لیست ائتلاف باشد باید فرم مربوطه را پر کرده و در اختیار کارگروه قرار دهد و بر اساس شاخص‌ها و معیارها این افراد بررسی می‌شوند و اولویتی نیز برای انتشار لیست نهایی برای بانوان و جوانان در نظر گرفته شده است.

عارف تصریح کرد: ما در سراسر کشور لیست‌هایی را خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا ساعات پایانی روز بیستم و پس از تعیین تکلیف نهایی بررسی صلاحیت‌ها لیست خود را اعلام کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین