|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۸
کد خبر: ۸۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
مظفری بازگشت به سینما با «کفشهایم کو» را یک تجربه دوست داشتنی دانست و گفت: اصلا از این تجربه پشیمان نیستم خوشحالم که با یک فیلم از آقای پوراحمد و حضور دوستان عزیزم نظیر زرین دست و کیانیان به سینما بازگشتم.
مجید مظفری معتقد است دوران کیومرث پوراحمد تمام نشده است.

مجید مظفری گفت: کیمرث پوراحمد هنوز یک کارگردان بسیار بزرگ است و به نظم با این انرژی و این حال خوبی که سر صحنه دارد می تواند مطمئن شد که او فنا ناپذیر است و خدا کند که سالی یکی دو فیلم بسازد.

مظفری بازگشت به سینما با «کفشهایم کو» را یک تجربه دوست داشتنی دانست و گفت: اصلا از این تجربه پشیمان نیستم  خوشحالم که با یک فیلم از آقای پوراحمد و حضور دوستان عزیزم نظیر زرین دست و کیانیان به سینما بازگشتم.

بازیگر فیلم «کفشهایم کو» درباره دلایل دوری حدود ده ساله از سینما بیان داشت: واقعیتش این است که سناریوهایی که به من پیشنهاد می شد سنایویی قابل پسند من نبود. در واقع ادامه راه سینمای آرمانی ما در دهه 60  70 نبود و زاد ولدی و پویایی و خلاقیتی که آن وقع داشتیم را در آن ها نداشتیم. آن موقع ها یک سینمای ملی محکم داشتیم که مزید اعتبار مان بود و وقتی اثری از ایران به یک جشنواره می رفت باعث اعتبار آن جشنواره می شد،‌اما این سینما کم کم فراموش شد و جریان سینمای ایران- به جز برخی موارد معدود- از آن پویایی فاصله گرفت. من قهر نکرده بودم البته یکی دو بار هم خیز برداشتم برای کار کردن،‌دوستان ارساد و فارابی همکاری ان چنانی نکردند.

مدیر کاخ مردمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر درباره فیلم های امسال بیان داشت‌: امسال فیلم های بسیار خوبی در جشنواره داشتیم به خصوص در نگاه نو فیلمهایی دیدیم که واقعا خوب بودند و نوید روزهای خوبی به سینمای ایران می دهند. حتی می توانیم بگوییم گیشه امسال سینمای ایران هم حتما موفق تر از گیشه سال گذشته خواهد بود و تلاش مسئولان هم این بوده که بتووانند با ایجاد یک پیوند بین نسل قدیم و جدید چالش های موجود در سینما را پایان بدهند.

گفتنی است مجید مظفری امسال در فیلم «کفشهایم کو» بعنوان بازیگر و بعنوان مشاور دبیر و مدیر کاخ مردمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در این جشنواره حضور دارد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین